Sunday, January 17, 2010

به رنگ سیاست


یادمه چند وقت پیش با وزیر اطلاعات وقت راجع به فیلم "به رنگ ارغوان"حرف زدم . می گفت که شرایط سیاسی برای نمایش این فیلم خوب نیست . لابد راست می گفت . چند روز پیش شنیدم که این فیلم را جناب شمقدری رفع توقیف کرده اند . باخودم گفتم که چقدر اوضاع سیاسی بهتر شده و ما خبر نداریم

5 comments:

Unknown said...

آقا رضا،شيطون شدي!!!!

Unknown said...

اي جونم به اين حرف

Unknown said...

آقای رشیدپور ! با این نوشته شما یاد جشنواره امسال افتادم ، شما مراسم اختتامیه را قبول نکردید ، همانطور که پیشکسوتان ما مانند استاد انتظامی شان و منزلت هنر را حفظ کردند ثابت کردید شما هم در مردانگی پیشکسوت هستید و در کنار مردم و با مردم هستید ... ولی دل اهالی هنر امسال رنجید ! فریادهای حاج کاظم در آژانس شیشه ای چی بود ؟ همون که میگفت بی بی سی امنیت ما را تامین نمیکنه ؟ مگه حاج ابرام ما حاج کاظم نبود ؟ راستی جواب از پیش تعیین شده این است ! دل حاج ابرام با شماست ، ولی مصلحت چیز دیگری بود ! به قول دکتر شریعتی خدایا به من قدرتی عطا کن که حقیقت را فدای مصلحت نکنم ! حاج ابرام بدجوری دل اهالی هنر را شکستی ! آنگلوپولوس اجنبی یونانی از تو بیشتر با ما یار بود ! معلوم شد کاظم ها و عباس ها هم دروغ شدن ..

Anonymous said...

shahnam jan harfe dele maro gofti

Anonymous said...

آقا رضا
خیلی خوشحالم از این که نشون دادی پیرو حقی و همیشه توی بدترین شرایط با مردمی حتی اگر برات مشکل سازباشه.مردم ما هیچ وقت با معرفتا رو فراموش نمی کنن.
به امید آزادی ایران