Wednesday, January 20, 2010

سردار شدن


چند روز پیش جناب رویانیان (سردارسابق) برای نوشیدن یک فنجان چای به دفترم آمده بود . ایشان شخصیتی نجیب و اصیل است و به گمان من خدمت کردن به مردم را به عنوان یک اصل در زندگی اش پذیرفته . در همین دیدار نیم ساعته برای چندمین بار به دلیل پذیرش سمت دولتی از او انتقاد کردم و او همان دلایل همیشگی را تکرار کرد . به ایشان گفتم که مردم پلیس راهنمایی را دوست دارند و از خودشان می دانند و این احترام شاید در جایگاه دیگری تکرار نشود و او از جوانهایی می گفت که همین چند وقت پیش دور اتومبیلش جمع شده و دسته جمعی گفته اند " سردار دوست داریم " چشمهای جناب رویانیان به هنگام تکرار این جمله از شادمانی برق می زد و من به این فکر بودم که به دست آوردن قلب مردم چقدر سخت تر از سردار شدن است

6 comments:

Unknown said...

من يه فكر دارم ميگم كاشكي والتونو ببينديد رو فيس كه كسي جز خودتون نتونه رو وال چيزي بزاره خلق الله كامنتي پيش بريم
بعد هم كه
اينا رو رو نوت فيس هم بزاريد هم فكري بيشتره

arezu .h said...

che jomle ghashangi neveshtid aghaye rashidpour,vaghean taskhire ghalbha kare sakhti hast va be nazare man khodesh ye honar hast

Unknown said...

اگه میشه دلیل آقای رویانیان رو بگید؟!

harfedel said...

mesle hamishe ziba va ba mani bod

MB said...

REZA JAN CHAN VAGHTE NISTI
DELEMON BARAT TANGIDE
BARA SOHBAT KARDANAYE SHAFAFET
PAS KEY MIAI

Anonymous said...

helloooooooooooooo