Monday, April 12, 2010

محسن ها بردند


زمانی که نظرسنجی های وبلاگ را راه اندازی کردم گمان نمی بردم که اینچنین مورد استقبال واقع شود . بالاخره رقم سه هزار و پانصد و هفتاد برای یک وبلاگ ناچیز و بنده ی ناچیزتر عدد قابل قبولی است . البته باید از لطف دوستان گل در فضای وب و در سایتهای مربوط به طرفداران هنرمندان بسیار قدردانی کنم که با تلاش و محبت آنها آخرین نظرسنجی با شکوه و اعتبار بیشتری برگزار شد

البته در طول یک روز گذشته خبرهایی از بداخلاقی عده ای کم تعداد در تلاش برای تغییر آرا دریافت کردم . بلافاصله موضوع را با یکی از دوستانم که تخصص کامل در امور وب دارد در میان گذاشتم . با بررسی دقیق ایشان و پی گیری خودم معلوم شد که کاربر محترمی در ایالات متحده آمریکا با ترفند تغییر آی پی و پشتکار فراوان سیصد و بیست و هفت بار در نظرسنجی شرکت و به نفع خواننده ی مورد علاقه اش که اتفاقا از رفقای نزدیک من است رای داده . بی درنگ اقدامات لازم را انجام دادیم و من هم موضوع را از طریق تلفن به آن دوست خواننده منتقل کردم که او هم ابراز تاسف کرد


به شما اطمینان می دهم که با پیش گیری به موقع و خبر رسانی فوری دوستان علاقه مند هیچ تغییری در نتایج به وجود نیامد و اینک با اطمینان خاطر می توان ازپنج نفر برتر موسیقی پاپ در این نظر سنجی سخن گفت


ذکر این نکته را ضروری می دانم که عده ای از دوستان نازنین از درج نشدن اسم خواننده ی مورد علاقه شان در این فهرست گلایه داشتند . اما با نگاهی گذرا به تابلوی نتایج و دقت به گزینه ی دیگران .... یک درصد ... با احتیاط می توان گفت که لیست موجود سلیقه ی تعداد قاطعی از مخاطبان این وبلاگ ( ونه کل جامعه ) را تامین کرده است

روش من در فرایند رسانه ای اعتماد به صداقت و امانت داری مخاطبان عالی مقام است . به همین دلیل مهم از طرف آن کاربر عزیزی که برای چند ساعت دچار وسوسه شده بود از همه ی شما عذر خواهی می کنم و ضمنا به آن عزیز هم تذکر می دهم که در صورت تکرار این شیطنت مشخصات بیشتری از ایشان را منتشر خواهم کرد.

.

.

پنج نفر برتر


یک ..... محسن چاوشی ..... 1061 ..... 29 درصد

.

دو ........ محسن یگانه ........ 692 ..... 19 درصد

.

سه ..... احسان خواجه امیری 683 ..... 17 درصد

.

چهار ....... محمد اصفهانی ..... 224 ....... 6 درصد

.

پنج .......... رضا صادقی .........145 ....... 4 درصد

.

.

بدیهی است که این نظرسنجی علمی نبوده ولی با توجه به رقم شرکت کنندگان قابل ملاحظه و دقت است

54 comments:

Anonymous said...

و جالبه که شما ۳ برنامه تاک شو داشتید و از این دو محسن دعوت نکردید که بیان . یا طوری دعوت نکردین که بیان !

ناشناس آشنا said...

از وقتی دانسته ام میان مردمی
به هرکس میرسم سلام میکنم
سلام
خوبی آقا رضا؟
قضیه شما هم شده مثل عادل فردوسی پور که تو برنامه اش گفت
مطمئن باشید من از آرای مردم مثل ناموسم مراقبت میکنم!
حالا شما هم 2تا چشم دارین 2تای دیگه هم قرض بگیرین و ارنظرسنجی ها
مراقبت کنین
باقی بقایت

sahar said...

ای کاش قدر محسن چاووشی رو بیشتر بدونیم. واقعا صداش محشره!

Unknown said...

!اونی که نشسته ۳۰۰ بار از اینترنت اومده بیرون و دوباره با یک ای پی آدرس دیگه کانکت شده واقعا چه قدر بیکار بوده
!گرچه خودم هم به محسن یگانه رای دادم اما دوست داشتم علی لهراسبی هم رای بالا بیاره. آهنگاش آدمو میبره فضا
فکر کنم اگه تلویزیون جمهوری اسلامی رو تحریم کنه مردم بیشتر آهنگاش به دلشون میشینه.

فریده said...

سلام آقای رشید پور...
با احترامی که به همه هنرمندا قائلم ولی کاش لهراسبی و اخشابی هم بهترین می شدند.
یک انتقاد و یک سوال داشتم.
انتقاد:نظرگذاشتن تو وبلاگتون کمی سخته البته نسبت به وبهای دیگه!چطور می تونیم نظرخصوصی بذاریم؟
و اما سوالم:شما هم به وبلاگها سر می زنید؟ما به وبسایت بیشتر هنرمندا میریم و نظر میذاریم ولی وقتی ازشون دعوت می کنیم نیم نگاهی به وب ما بندازن نمیان.چرا؟؟؟؟؟؟فرصت داشتید سر بزنید خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
شاد باشید

sahar said...

نظرسنجی جدیدتون خیلییییی سخته! واقعا بیشترشون جزو بهترین های سینمای ایرانن! اما "اخراجی ها" رو که تو لیست دیدم شاخ در آوردم! یعنی واقعا میشه فیلمی مثل اخراجی ها جزو بهترین های سینمای ما باشه؟؟؟! آقای رشیدپور ای کاش نام فیلم "اخراجی ها" رو در کنار فیلمهای بزرگی مثل مادر یا هامون یا درباره الی نمی گذاشتید...

arezu .h said...

سلام آقای رشید پور
از نظر سنجی بسیار خوبتون تشکر می کنم
من خودم سالها قبل فقط اصفهانی گوش می دادم و لی حالا نظر خاصی روی یک خواننده ندارم
یعنی از هر خواننده ای که یکی دو آهنگشو دوست داشته باشم گوش می دم.
من خودم اخیرا تعداد آهنگهایی که از علی لهراسبی و علی عبد المالکی گوش می دادم بیشتر بود و در نظر سنجی شما به علی لهراسبی رای داده بودم.در هر صورت به آقای چاووشی تبریک می گم و از همه خوانندگان عزیز کشورمون که با صدای خوبشون مردم رو شاد می کنند تشکر می کنم
همچنین از پیگیری بسیار جدی شما در مورد اینکه این نظر سنجی دقیق باشه نهایت سپاس و تشکر رو دارم
سربلند و پیروز باشید.
با تقدیم احترام _آرزو حق پیما

طرفدار هميشگي بنيامين said...

آقاي رشيد پور مدت نظر سنجي خيلي كم بود و بعضي از طرفدارا نتونستن بيان و راي بدن در ضمن من فكر ميكنم اين نظر سنجي زياد دقيق نيست چون چند رسانه و وب ديگه نظر سنجي درباره خواننده رو انجام داده بودن نتيجه هاشون با اينجا فرق داشت

Anonymous said...

4 کر اقا رضا
دیروز اومدم گفتم بهتون که ارای خ.ا همینطوری میره بالا یکی همینطوری بهش رای میده ولی خوب خدا رو شکر نتایج تغییر نکرد

saeid said...

با سلام به اقای رشیدپور مجری محبوب تلویزیون
خیلی دلمون براتون تنگ شده بود خیلی خوب شد که وبلاگ زدید تا اقلا اینطوری ارتباطی با مردم هر چند نه در سطح تلویزیون داشته باشید
من از طریق سایت های موزیک با وبلاگتون اشنا شدم تو اکثر سایت های معروف نظرسنجی شما مربوط به خواننده ها رو تاپیک براش زده بودن که همچین نظرسنجی هست تو وبلاگتون و منم اومدم رای دادم
منم به چاوشی رای دادم چون واقعا با بقیه فرق داره بر عکس همه خوانندهها که با کلیپ و عکس و مصاحبه و افاده های جورواجور اندکی معروف میشن محسن چاوشی تونست فقط به واسطه اهنگاش و صداش تو دل خیلی ها جا باز کنه
و برای همین تو همه نظرسنجی های سایت های مختلف اول میشه و البوماش پرفروشترین البوم سال میشه
هیچ ادمی الکی به موفقیت نمیرسه محسن چاوشی ادم خوبی بوده که خدا هم دوسش داشته
اقای رشیدپور بازم مثه همیشه با قدرت به کارتون ادامه بدید که ما هم حمایتتون میکنیم

Unknown said...

چه خوب که رضا صادقی اول نشده

Bahador said...

محسن چاوشی اثبات شدست و خوشحالم که پاشو به رسانه ملی نزاشت حتی برنامه رضا که خیلی دوسش دارم

hamed said...

از وقتی دانسته ام میان مردمی
به هرکس میرسم سلام میکنم
سلام
اقای رشیدپور تا دلتون بخواد تو سایتهای مختلف موزیک و غیره از این نظرسنجی ها برگزار شده و تو همشون سلطان چاوشی اول بوده حالا اون نظرسنجی ها بین کل خواننده های داخل و لس انجلسی بوده که این نظرسنجی که فقط بین خواننده های داخل بود
خیلی دلم میخواد یه بار محسن رو تو تلویزیون ببینم ولی خوب خودش قبول نمیکنه صددرصد در طول سال به زور یکی دو مصاحبه رو هم با مجله ها میکنه ولی شک ندارم شما میتونی شما که بهرام رادان و گلزار و گلشیفته و ... رو به تلویزیون و مصاحبه کشوندید محسن چاوشی رو هم میتونید امیدوارم یه روزی دوباره با برنامه شیشه ای دیگه شما رو تو تلویزیون ببینیم و این ارزوی ما براورده شه
تشکر - حامد

Anonymous said...

این امار به نظر غیر عادی تر مییاد تا امار های قبلی ؟!!!!

پریزاد said...

به نظر من همه ی آن اسامی که در نظر سنجی گذاشته بودید و حتی دیگرانی که نامی از آنها ذکر نکرده بودید ٬ هر کدام ٬ در صدا و سبک خودشان قابلیت های خیلی خیلی زیادی دارند ... و بعضا غیر قابل قیاس از هم ... و قبول کنید که خیلی خیلی سخت است که از بین این همه صدای خوب که قطعا یک دنیا عشق و خاطره و زندگی برای خیلی از ماها هستند انتخابی با عنوان " برتر " داشت ... پس و پیش دارند اما اصلا این کلمه ی برتر را دوست ندارم به کار ببرم ... به هر حال پر از هیجان به پنج نفر منتخب خیلی تبریک می گویم . مخصوصا به محسن چاووشی که انتخاب خودم هم بود ...! موسیقی خیلی وقتها سلیقه ای هست اما خیلی وقتها هم با قطعیت تمام می شود گفت : " مرسی محسن ٬ مرسی محسن ها ... " و مرسی شما آقای رشیدپور

Anonymous said...

حالا که سایت شما قسمتی برای انتخاب بهترین را دارد بد نیست بین مجریان تلویزیونی هم همچین کاری بکنید که مطمئنم هستم شما بالاترین آرا را خواهید آورد بد نیست شما هم خودتان را محک بزنید و مسئولین صدا و سیما هم به خود بیایند و بجای شما و فرزاد حسنی عزیز مجریانی را بیاورند که بدرد هر کاری می خورند الا مجری گری.حتما این کار را بکنید.سایه

mona said...

salam aghaye rashid por , na benazare ma mohsen ha nabordand, agar in nazar snajiha hich kodam arzesh nadarand , zamani ke afrade ziyadi in sayt haro nemish nasan va nemidonan ke ye hamchin sayti hast ke mitonan be khanandeh mahbobeshon ray bedan va bad az nazar sanji az ye sayte dige motevajeh mishan pas in nazar snjiha arzesh nadareh

zahra said...

فامیل مادری من هم چاووشی هست ولی نسبتی با ایشان نداریم .شایدم داشته باشیم نمیدونیم .شاید ربطی نداشت ولی جالبه حداقل برای خودمون

zahra said...

فامیل مادری من هم چاووشی هست ولی نسبتی با ایشان نداریم .شایدم داشته باشیم نمیدونیم .شاید ربطی نداشت ولی جالبه حداقل برای خودمون

Anonymous said...

با نظر اولی موافقم.
خود شما یک بار هم نشد کو توی برنامه تون از محسن چاوشی دعوت کنید.
محسن چاوشی با این همه هوادار رو نیاوردید ولی کسایی رو آوردید که اسمشون رو هم کسی نمیدونست.البته بعضی برنامه ها

ققنوس said...

با سلام خدمت شما
چندیست گزری بر اینجا دارم
این خانه ی آرامش بخش
نظرسنجی هارا حتما شرکت میکنم.
بسیارخوشحالم که محسن چاوشی رتبه ی اول رو کسب کرد.
خب این طبیعی به نظر میرسه.
جناب آقای رشید پور لطفا نتایج این نظر سنجی رو حتما تو یادتون داشته باشید. لطفا وقتی محسن چاوشی رو از نزدیک دیدی بهشون بفرمایید که ماها اون رو خیلی دوست داریم
بهش بگو که بهت میگن پادشاه آواز
آقای رشید پور بابت همه چیز ممنونم
خدا پشت و پناه شما
شاد باشید

Unknown said...

سلام و خسته نباشید
من هم به محسن چاوشی رای دادم و از اینکه میبینم باز هم تو نظرسنجی ها عنوان بهترین (یا بهتره بگیم محبوب ترین) رو کسب کرد خوشحالم
فقط ای کاش شما که در رسانه حضور دارید قدر این تیپ هنرمندها رو بیشتر بدونید
با تشکر

hakime said...

حیف شد دوست داشتم احسان خواجه امیری و رضا صادقی جزو اولا باشن!

Mohammad Goodarzi said...

سلام
* فقط محسن يگانه *
راستي رشيد جان!! (به قول جناب پرستوئي)، چرا تو اين نظرسنجي جديد، فيلم شام آخر فريدون جيراني رو نذاشتين؟
اون حقش نبود، اونوقت يه بوس كوچولو!!! حقش بود؟
خيلي سليقه اي عمل مي كنين، جواب هم كه نميدين

Anonymous said...

محسن چاوشی واقعا یه نابغست
بی شک بهترین خواننده بعد انقلابه
خیلی جالبه یه مصاحبه ازش میخوندم گفته بود : ترجيح مى‏دهم يك «چاه» بى‏نام و نشان باشم نه دریای کم عمق
خواننده باید علاوه بر صدا شخصیت هم داشته باشه که از این نظر محسن چاوشی یه همه چی کامله

payam.n5 said...

سلام جناب رشیدپور
منم یکی از طرفدارای محسن چاوشی هستم
یه اتفاق جالبی رخ داده که برای شما هم فکر میکنم جالب باشه
حتما سایت p30wprld میشناسید
22 مین سایت پربیننده ایران
تو فروم این سایتم یه نظرسنجی گذاشتن بهترین خواننده داخلی که فقط اعضا میتونستن شرکت کنن
5 نفر اول دقیقا مثه 5 نفر این نظرسنجی در اومد عکسشو گرفتم ببینید :
http://up.iranblog.com/Files/e0045df840914011bcd6.jpg

تو همون فروم این سایت بین کل خواننده ها هم نظرسنجی گذاشتن که محسن چاوشی از بزرگانی مثه ابی و داریوش و ... بیشتر رای اورد

Gila said...

mohsen chavoshi mahshare
mamnon az vote

تابان said...

محسن ها خوش صدا هستند

Unknown said...

در مورد بهترین بازیگرای طنز هم نظرسنجی بذارین

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
یاشار said...

سلام
ضمن تبریک به این پنج عزیز بر خودم لازم دونستم که مرگ خواننده دوست داشتنی
جهان را به طرفداران آن مرحوم تسلیت بگم
روحش شاد.

Unknown said...

آقای رشید پور منتظر جوابتون هستم

زهره said...

سلام آقاي رشيدپور
در نظر سنجي تون يك فيلم خيلي مهم رو يادتون رفته كه بنويسيد ... تنها نماينده ي اسكار از ايران رو... بچه
هاي آسمان
فكر ميكنم به احتمال زياد يادتون رفته ويلا اين فيلم از 90 % فيلم هايي كه نوشتين قشنگتره!!!!

يار دبستاني said...

خوشحالم كه خيلي فعالي توي وبت برعكس بقيه هنرمندايي كه وب دارن
برقرار باشي

نارسیس/بزرگترین کلوب هواداران حمید عسکری said...

سلام...
اول از همه هم به نفرات برتر این نظرسنجی هم هواداراشون صمیمانه تبریک میگم...شکرخدا افراد با لیاقت و قابلی تونستن به رتبه های اول دست پیدا کنن و این نشون میده که نظرسنجی قابل قبولی بوده...با اینکه خواننده های مورد علاقه ی من (حمید عسکری و علی لهراسبی) تو این نظرسنجی جز نفرات برتر نشدن اما به حسن سلیقه ی مردم کشورم افتخار میکنم...از شما هم کمال تشکر رو دارم به خاطر نوشته های قابل تاملی که برامون به نمایش میذارید!

Anonymous said...

craسلام اقای رشید پورمن از طرفدارهای اجرای شما وصدای آقای اخشابی هستم
جناب رشید پور من به این نظر سنجی شما اعتراض دارم چرا که ما طرفدارهای آقای اخشابی که ایشون رو توسایتشون استاد خطاب می کنیم از این نظر سنجی بی اطلاع بودیم ودرست زمانی متوجه شدیم که به پایان رسید
و در واقع خوانندگانی برنده شدند که طرفدارهای آنها از این نظر سنجی اطلاع پیداکردند....واقعا من تعجب کردم سهم استاد فقط چهل ویک نفر بود!!!! در حالی که سایت ایشون حدود دو هزار عضو دارد واین روند رو به افزایش است
اگه طرفدار های خوانندگانی که شما اونها را در صدر لیست برنده ها قرار دادین مدام در پی اینن که ببینن کجا نظر سنجیه که به خواننده محبوبشون رای بدن وجمیعا می ریزن اونجا... دلیل بر این نیست که اونها محبوب ترین هستند در واقع اونها گوش بزنگ ترین هوادار ها رودارند نه بیشترین....
بهر حال ممنونم از این ذوق وشوری که داریید وتنوعی که ایجاد می کنید ..
اما آقای رشید پور یه گلایه از خودتون چرا دیگه برای اجرای زنده رود شما را نمی بینیم واقعا که اجرای شما به این برنامه جان می بخشید به نظر من نباید بی اطلاعی یک نفر را پای تمام عوامل برنامه بزنند
ممنون از سعه صدرتون

سمانه said...

چقدر خوبه که وبلاگ دارین و با خواننده های وبلاگتون در تماسین.خوشحالم که هر روز بهتون سر می زنم.

سحر از مشهد said...

سلام آقای رشید پور
من دوست داشتم بهترین و محبوبو ترین خوانندم یعنی علی لهراسبی که دوست شما هم هست اول بشه
هر چند خیلی از طرفدادراشون به نت دسترسی ندارن و از این نظر سنجی خبر نداشتن وگرنه میدید که بهترین و محبوب ترین خواننده کسی نیست جز علی لهراسبی عزیزم که با تمام وجودم براش احترام قائلم

sahar said...

نه به نظر من هیچ کدومشون خوب نیستن..ترانه مهممه

Anonymous said...

سلام
از اونجایی که می دونم دلیلی برای انتخاب ای فیلم ها دارید لطفا بگین. چون منم مثل بقیه با این لیست مشکل دارم.
اینکه چاووشی اول شد نشون میده مردم ما غم هاشون زیاد شده که زیاد چاووشی گوش میدن. از نظر من اصلا خوب نیست. یه فکری به حال غم مردم باید کرد.

ممنون

محمدرضا said...

سلام
اقا رضا اون موقع که برنامه شب شیشه ای رو اجرا میکردی وقتی اسامی بیشترین تعداد مهمان های درخواستی رو میخوندی همیشه اسم محسن چاوشی تو اسامی درخواستی بود و اسمشو میخوندی ولی تو برنامه بهرام رادان قسمتی که تشکر کرد از محسن چاوشی رو حذف کردی عجیب بود برام شما
مثلث شیشه ای هم بعد از یه قسمت پخش شدنش دو تا تیکه از اهنگای محسن چاوشی رو تو برنامه پخش کردی و اسم محسن چاوشی رو بردی مصاحبه مدیر حوزه هنری بود که پرسیدید چرا به محسن چاوشی مجوز نمیدید و از این حرفا که البته دو دقیقش تموم شد و وقت نشد توضیح بده و بعد میگفتن به خاطر اسم بردن محسن چاوشی برنامه توقیف شد هنوز اون اولین برنامه مثلث شیشه ای رو تو کامپیوتر دارم و پاکش نکردم خیلی جالب بود برنامه ولی بعد چند که دوباره مثلث شیشه ای رو به راه انداختید به جذابیت اون قسمت قبلیش نبود
دیگه این صدا و سیما هم ارزش نداره مگر نه ازتون میخواستم دوباره یه برنامه جدید اجرا کنید و محسن چاوشی رو دعوت کنید

Unknown said...

سلام آقای رشیدپر عزیز.
دل ما برای شما تنگ شده خدایی.
کجایی؟
نیستی؟
راستی چرا توی بلاگفا وبلایگ نزدی؟
اونجا بهتر نبود؟

Anonymous said...

هرکاری کنی بهترین خواننده ایران فقط مجید خراطها هست .

Anonymous said...

سلام عرض کردیم
مگه میشه داش محسن تو نظرسنجی ای اول نشه ؟ الکی که نیست بهش میگن پرطرفدارترین خواننده ایران و سلطان موزیک پاپ
اقای رشیدپور شما که از هر هنرمندی یه خاطره ای که باهاش داری رو هر چند وقت یه بار میذاری اگه با داش محسن ما هم برخوردی داشتی یا خاطره ای داری ازش بگو منتظرم شدید 4 کر شما پدرام

مهدی فیروزی said...

می بینم که ادبیات کلامی سیاسیون جناح غالب این روزها، روی ادبیات نوشتاری رضا رشیدپور هم اثر گذاشته! "بداخلاقی" هاهاهاها، جالبه! همین الان که دارم این کامنت رو می نویسم، "یه بنده خدایی" هم داره این عبارت رو به کار می بره

Anonymous said...

فیلم های مهرجویی را هم خیلی دوست دارم
عروسی خوبان هم عالی است.
ولی فضای فیلم مادر با دیالوگهای بی نظیر حاتمی هیچوقت تکرار نمیشود.

Anonymous said...

ba einke agha mohsen to saite mosighie ma kharab kardan ama bazam agha mohsen hamishe avaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. mohsen joooooooooooooooooooooooooooooooooon doset darimmmmmmmmm

مهراوه شریف said...

حیف شد ...
خوننده ی مورد علاقه ی من تو این 5 نفر نبود
ولی اون بهترینه
من می دونم
:)

Unknown said...

ای وای
ای داد
ای هوار
آخه برادر من چرا کامنت من رو گذاشتی همه ببینن
ای خداااااااااا
آخه قربونت برم حالا حال نمیکنی جواب بدی نده
اما.....

Anonymous said...

خدمته آقای رشید پور باید عرض کنم اون موردی که اشاره کردین طرف با تغییر آی پی چند بار نظر داده بود من اصلا روی نظر سنجی وب شما از لحظا آسیب پذیری کار نکردم ولی تو 5 دقیقه ای که وقت صرف کردم تونستم با یه آی از چند راه نظر بدم!! اگه آی پی تغییر می دادم که می رفت بالای 1000 تا.
فقط اینو گفتم که اینم بدونین باز آرا کم و زیاد شده!!
یا علی

همون said...

من این نظر سنجی رو قبول ندارم.

Unknown said...

سلام آقای رشید پور عزیز شما درست می فرمایید به نظر نمی رسد خطایی در این نظرسنجی اتفاق افتاده باشدزیرا وبلاگ گردان اینترنتی که بیشتر نو جوانان ما هستند در این نطرسنجی شرکت کرده اند حتی جوانان که زیاد از اینترنت استفاده می کنند بیشتر مشغول تحقیق و سرچ برای جستجوی مقالات و مطالب علمی هستند و اصولا ار این نظر سنحی ها اطلاع پیدا نمی کنند چه برسد به قشرهای دیگر اجتماع که اصولا رقبتی به شرکت در این گونه نظر سنجی ها ندارند به هر حال آنچه نادیده گرفته می شود فهم اساس موسیقی و هنر در ایران است . کسانی که سالها در این عرصه زحمت کشیده اند اصولا خارج از منطق است با اشخاصی مقایسه شوند که امروزه با استفاده از افکتهای صوتی و خواندن شعرهای عاشقانه اما نا امید کننده که نقطه ضعف نوجوانان امروز ما را هدف می گیرد در صدد هستند محبوبیت خود را بالا ببرند آنها که بیم ندارند نو جوانان امروز(که متاسفانه بسیار نا امید هستند و زندگی همراه با غم و اندوه و کناره گیری از اجتماع را می پسندند ،شرایط سخت ازدواج در جامعه را تحمل می کنند و اغلب عشق های واهی را جایگزین کمبود این نیاز می کنند )روز به روز نا امیدتر و افسرده تر شوند به هر حال شاید دور از انصاف باشد نفر چهارم این لیست را که برای همه آشناست و روزی محبوبترین خواننده پاپ ایران در داخل کشور بود ، کسی که برای صدای خود سالیان سال زحمت کشیده و صد البته بسیار متعهد تراز خوانندگان دیگر است ، هیچ گاه ارزشها را حتی در یک شعر نادیده نگرفته و اگر از عشق هم خوانده عشق پاکی است که زمینه ای جهت کمال انسانی است نه ضعف ، افسردگی و یاس او ، با کسانی مقایسه کنیم که تنها به محبوبیت فکر می کنند و شاید حتی خود نیز راه را گم کرده اند و شما بگویید آقای رشیدپور عزیز آیا ما بایست مسیری را که ایشان میروند تایید کنیم
علی انصاری
اصفهان . .

محسن said...

rashidpoor jan ! bi zahmat ye nazar sanjie dige bezar bepors be nazare shoma gharar nagereftane alireza assar too in list dorost bood ya ghalat ? ! saghol

Anonymous said...

جناب رشید پور ؛
با اینکه میدانم در حیطه نظر سنجی تخصص ندارید ،اما لذت بردم که برای اولین بار در یک سایت ایرانی خوندم که *این نظر سنجی بدلیل...(حالا هر کدوم از دلایل معتبر علمی)معتبر و قابل استناد نیست.
راستش زیاد ازت خوشم نمی اومد اما از این حرکت اخلاقیت خوشم اومد.آفرین
مهدی