Saturday, April 3, 2010

من خبرگزاری برنا را دوست دارم


یکی از خبرگزاری های محترمی که خبر کناره گیری من از فعالیت های رسانه ای را با آب و تاب فراوان منعکس کرد خبرگزاری برنا بود . اما ظاهرا دوستان صاحب قلم من در این رسانه از شوخی بودن این خبر غمناک شده و به جای توضیح و اصلاح موضوع فحش نامه ای را علیه من منتشر کرده اند

احساس این جوان های نازک دل را خوب می فهمم زمانی که پس از انتشار این فحشها و ذوق زدگی حاصل از آن حسابی سرمست گشته و دلشان خنک شده است . اما ای کاش ما آدمهای رسانه ای به هم احترام می گذاشتیم و به جای ترور شخصیت سرگرم کار حرفه ای خود می شدیم و می دانستیم که خداوند از دلهای همه آگاه است

ای کاش این دوستان جوان به جای فحش دادن به دیگران و نفرین تمام مردم جهان اندکی در کار خود تامل می کردند تا بفهمند که چرا مشتریان خبرگزاری شان از بازدید کنندگان سایتهای گمنام هم کمتر است و کاشکی بررسی می کردند تا بفهمند که چرا برای انتشار اخبار خودشان مجبورند به پیامک های زورکی متوسل شوند ؟

جالب است که من برای تاسیس این وبلاگ و انتشار دیدگاههای شخصی ام ریالی هزینه نکرده ام اما این دوستان جوان برای فحش دادن به من و امثال من میلیارد ها تومان از بیت المال هزینه می کنند !!! به هر حال چون این عزیزان زحمت کش را به حکم هموطن بودن دوست دارم از شما مخاطب عالی مقام این وبلاگ دعوت می کنم که سری هم به سایت آنها بزنید تا مجبور به ارسال پیامک زورکی به کائنات نباشند


در پایان با استناد به تئوری جالب نویسنده ی بزرگوار مطلب مذکور استدعا می کنم تا دوستان این خبرگزاری جهت جلوگیری از هر گونه افزایش شهرت بنده در صورت امکان از انتشار هر نوع خبر در ارتباط با این وبلاگ نویس شهرت طلب اجتناب فرمایند تا دوری و دوستی مان محفوظ بماند
از طلا بودن پشیمان گشته ایم .... مرحمت فرموده ما را مس کنید

49 comments:

Anonymous said...

آقای رشیدپور عزیز درود بر شجاعتتون

Anonymous said...

درود بر شرفت . واقعا دوستت دارم . از اعماق وجودم . دورو بر تو و پدر شهیدت

Anonymous said...

با سلام
من از شما كمتر ديده ام
كمتر بوده ام
كمتر ميدانم
اما آقاي رسانه اي
همه چيز به هم ربط دارد
ده نمكي كيست ؟
مبلغ چه تفكري است ؟
حرفش درد چه گروهيست ؟
نمي خواهم بگويم خوب يا بد است
مسلما اشكالاتي دارد
همه ميدانيم هيچ كس مطلق نيست
اما وقتي شما در اجتماع زبان در مذمتش مي گشاييد
چه تاثيري ايجاد كرده ايد؟
ده نمكي نماد است
نماينده اي از يك نگرش
همه ميدانيم شما اگر نيتتان اصلاح امور بود ميتوانستيد تلفني يا رو در رو منتقل كنيد
اصلا اگر واقعا طالب اصلاح هستيد
چرا فبلا يا حتي امروز به دنياي اهانت ها و ...
ساكت بوديد و هستيد ؟
نكند شما هم احساس خطرتان فصلي است ؟
يا دلتان يك هو مي سوزد ؟
يا شايد نخاستيد دل سوپراستار هاي معصوم را بشكنيد ؟
بهتر است
نگاه كنيد
سينما ها
سريال ها
برنامه ها
حد الامكان آثاري كه خودتان كار كرده ايد
.
.
.
چه ميدانم !
شايد اين آب دماغ سگان جزامي
با ارزش تر از حقيقت است
لطفافكر كنيد
بدون هيچ پيش فرضي
هيچ كس دروغ را دوست ندارد
لطفا دروغ نگوييد
ميتوانيد از مشاهده ي نامتان روي سايت ها لذت ببريد
اما هيچ لذتي بالا تر از
حقيقت نيست
لطفا بدانيد !
اگر با حرفتان عمل مثبتي را تضعيف كرده باشيد
بايد جواب دهيد
بايد جواب دهيد
پيروز باشيد
و البته راست گو
همين

تابان said...

لذت میبرم از داشتن هموطنی مثل شما

mr crazy said...

بعضی‏ها مثل کبریت میمونن. خودشون ارزش چندانی ندارن، ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن !
این دروغگزاری های محترم هم همین طور هستند...کی پشت ایناست؟ اینا بی طرف هستند؟ اینا مثل خیلی از لباس شخصی ها از "کسی" دستور نمی گیرند؟!!!!...پول های نفت باید یه جایی خرج بشه دیگه

Anonymous said...

خوشحالم که وبلاگ را تعطیل نکردید.دیگه از این شوخی ها نکنید.

Anonymous said...

سلام اقاي رشيدپور دلم واقعا براتون تنگ شده اقا رضا خدا شاهده این قدر شما رو دوست دارم که لوح فشرده شبهای

شیشه ایی تون رو از اینترنت خریداری وهراز گاهی تماشا کنم،هر صبح جمعه به عشق دیدن روی

شادتون در زنده رود پامیشدیم.حتی موقعی که برنامه تعطیل شده بود،سرکی میکشدم نکنه برنامه شروع شده

باشه.یادم نرفته جمعه ایی که فرداش عید غدیر بود و شبش هم تهران برنامه داشتین وگفتین اگه فردا

نیومدم حتما اتفاقی برام افتاده،که نیومدین. حتی برنامه تهران هم فقط بجای یک هفته همون یکشب

روی انتن رفت.نفهمیدی چقدر نگرانتون شدم به همون نشون که قرار بود فرداش درباره یک چیز عجیب

صحبت کنی و نکردی!(عجیبه)چند بار این لفظ اومدین و گفتین فرداش میگم.!یادم میاد اولین برنامه

(فروردین ماه) و اخرین برنامه(اسفندماه)سال ۸۷ زنده رود که اقا مسعود مهمان شما بودند.چقدر خوش

گذشت،که من گفتم صمیمیت این دو عزیز باعث میشه جذابیت برنامه صد چندان شود.اقا رضا من اینقدر

شما رو دوست دارم که لحظه به لحظه گفته هاتون توی تمامی برنامهاتون در ذهنم هنوز هستند.از

کجاش بگم؟از کدومش بگم؟ اون برنامه که دختر گلتون اورده بودین هنوزیادم نرفته.

من شوخیهای زیادی از شما یاد دارم وفکر میکنم واقعا از دل مردم هستین!

اقاي رشيدپور عزيز خيليها از شب شيشه اي به شما علاقمند شدند ولي من از اولين اجراتون با اقاي امير احمدي تا ترنم واون برنامه ايي كه حدادا ساعت4بعداز ظهر از شبكه1پخش ميشد.شمارو بخدا زودتر با برنامهاي شادتون برگردين.

Anonymous said...

آقای رشید پور هدفتان واقعا از این نامه چی بود؟

Anonymous said...

آقای رشیدپور هدفتان از این نامه چی بود؟

Unknown said...

من هم خبرگزاری برنا را دوست دارم ...

سمیه said...

سلام آقای رشیدپور ما دوست داریم چرا خودتو الکی ناراحت می کنی اینا بزرگتراشون بدتر از این حرف میزنن چه برسه به خودشون

Anonymous said...

پیدا میشه حسابی شهرو به هم میریزینا.....
خیلی دوستتون داریم آقای مجری...


دلو حسابی برای شب شیشه ای و عبور شیشه ای تنگ شده...

ali said...

به لطف پیشنهاد شما خبرگزاری برنا روزهای خوبی را پشت سر می گزارد
خوشا به حال برناییان که دوستان نازنینی چون شما دارند
یا حق

Anonymous said...

آفرین بر شما

خرنامه said...

این جور که معلومه خبر گذاری برنا هم شما را دوست داره آقای رشید پور

مهدیه said...

زندگی همینه دیگه ...

hami said...

سلام. واقعا این دوستان به اصطلاح خبرنگار خیلی باحال هستند.

مهدی said...

این خبرگزاری برنا اصولن خبرگزاری سوتی ایران باید نامید....یادم میاد دوسال پیش سر یه دروغ سیزده ..و بحث دفتر نمایندگی گوگل در ایران بود ...با آب و تاب منتشر کرد...بعد کاشف به عمل اومد دروغ سیزده وبلاگ عصیان بوده است ....... http://www.osyan.net/1387/01

مجید said...

مرام بعضی سر شکستن است
این از هر بی هنری بر می آید
مردی این است که کمر حرف طرف مقابل را بشکنیم

Unknown said...

سلام اقای رشید پور عزیز خیلی مردی خیلی اقایی خیلی باهالی انشاالله همیشه پرچمت مثل الان بالا باشه و چشم دشمنات کور بشه دشمن شما دشمن حق و حقیقت است بعضی ادما تحمل شنیدن دو کلمه حرف حساب ندارن اما هر چی عشقشون میکشه به هر کی میخان میگن دوستدار شما .
http://abolfazleabbas.mihanblog.com/

Anonymous said...

جالب بودن.
چه گیری دادن همه به فیلم سوپر استار

حاجی امیری said...

باسلام آقای رشیدپور عزیزم توانستید به وبلاک بنده هم سری بزن و در مورد تحلیل بنده در مورد دار و ندار نظربدهید ضمناً نظر جناب عالی را خواندم جالب بود .

ساکت said...

امروز به صورت تصادفی از یک سایت به وبلاگ ده نمکی، و به صورت خیلی تصادفی تر از وبلاگ ده نمکی به اینجا لینک شدم... و تقریباً یک جا حدود بیست مطلبت رو خوندم... و الان با مطالعه کافی می تونم در مورد وبلاگت نظر بدم! طبق نظر کارشناسی من در حال حاضر این وبلاگ با مشکل شدید «خارش» روبرو شده و به نظر میرسه این مشکل داره روز به روز جدی تر هم میشه ... در هر صورت، براتون پماد ضد خارش، قرص بی خیالی و آمپول دنده پهنی نوشتم... روزی سه بار مصرف کنید... یه کم درد داره ولی ان شاء الله که افاقه کنه...... عزت زیاد

حنان said...

سلام آقای رشیدپور

از آنجا که به اطناب کلام علاقه ای ندارم، سعی می کنم رک و صریح باشم:

من از شما و نحوه برخوردهایتان در برنامه هایتان اصلا خوشم نمی آمد. به غایت در برنامه هایتان بی احترامی به مهمان هایتان و وارد شدن در حریم خصوصی آنها را مشاهده می کردم. در عین حال شما را فردی چاپلوس و نان به نرخ روز خور در رسانه یافته بودم... اضافه کنید غرور کاذب و خود برتربینی تان را که در برنامه آخرتان که با خودتان مصاحبه کردید! بیشتر بروز یافت...

ولی جدیدا چندین مطلب از شما خواندم که تا حدودی به صحت نظراتم شک کردم. (از جمله نامه تان به ده نمکی و ساختگی بودن جدال با گلزار!)... هر چند شمه هایی از خودبرتر بینی شما را در این پستتان نیز مشاهده کردم ولی آن را به حساب عصبانیت به حق شما که پشت کلمات زیبا پنهان شده است می گذارم...

امیدوارم از لحن من نرنجیده باشید، اگر احساسات و نظراتم را درست می دانید امیدوارم در اصلاح آنها بکوشید و اگر من اشتباه کرده ام امیدوارم بر من ببخشید.

در پناه خدا

Anonymous said...

یک کمی دلتان را دریایی تر کنید آقای رشید پور عزیز . فقط خبرگزاری برنا ؟ من که فارس ، رجا نیوز ، کیهان و جهان نیوز را هم دوست دارم .

Anonymous said...

سلام آقای رشید پور عزیز
مشکل از ده نمکی و ده نمکیها نیست.ایراد از سیستم غلط راند بازی تلویزیونه .هرکی بیشتر چاپلوسی کنه عزیزتره.اینجور بار آورده شدیم.
خود من به عنوان یک آهنگساز جوان که همه عمرم را صرف فراگیریه موسیقی کرده بودم به علت نداشتن پارتی ودستمال ابریشمی در تست آهنگسازی آنچنان بیچاره ام کردن که دیگه دستی به ساز نمی برم.آقایان بی هیچ دلیل و ایرادی از کارم ردم کردن.
اینجاست که امسال ده نمکیها با سرمایه و پولهای کلان صاحب اسم ورسم میشن

ارمیا said...

آقا رضا چرا در مورد سوپراستار جیزی نمی نویسی؟؟؟
به نظر میرسه سوپر استار نقطه ضعفی باشه که حالا حالاها سوژه مخالفانته
مگه نه؟؟؟

ساسان.ک said...

سلام
خسته نباشید شما خودتون رو یکی از هزاران نفر عاشق رسانه معرفی کردید معلومه که با این حرفا کنار نمی کشید....
ساسان.ک

Anonymous said...

قصه نخور خدا تقاصتا ازش میگیره به دردی مبتلا میشه دق میکنه میمیره
Amir gh

Anonymous said...

خوشم اومد خوب جوابشونو دادی. دمت گرم!

arezu .h said...

dorood bar shoma ei marde khoda.shoma ke farzande yeki az shahidane azize va bozorge keshvaremoon hastid ,ma har che darim az shahidan darim, khoda hefzetoon kone,......dar panahe hagh pirooz va sarboland bashid

salman said...

سلام
مرد حسابی اگه به فکر خودت نیستی به فکر آبروی ما باش .
بعد اون پست خدا حافظی من کلی تحلیل در مورد عدم امنیت رسانه ای و حفظ حقوق شهروندی ، پایبندی به قانون اساسی ، احترام به هنرمندان و آزاد اندیشان ، حوادث بعد از انتخابات ، ماجرای کوی دانشگاه ، کاربرد بتن در شعر حافظ و ..... از خودم بروز دادم و در نقش یک جامعه شناس منتقد هر چی از کتاب های اول ابتدایی تا آخر دبیرستان و دانشگاه رو بلد بودم به خورد اون بدبختایی دادم که محض ریش سفیدمون حرفی بهم نزدن .
حالا من با چه رویی برم بگم همه اون تحلیلا شوخی ! سیزده بوده !!!.
آقا هر جا هستی موفق باشی .
راستی جمله " از همه عزیزانی که در این مدت به نام نازنینشان اشاره کرده و یا خاطره ای از ایشان نقل کرده ام حلالیت می طلبم ." هم دروغ سیزده بود ؟

شاد باشی .

Anonymous said...

یکی گفت دلمون واسه دیدنتون خیلی تنگ شده...آخ راس میگه! خیلی دوستون داریم.
!منتظریم ها
یاشاسین آذربایجان! :)

امير said...

با درود

آقا رضا بالاخره اگه وژدان را از كسي بگيرن همه كاري ميكنه.
ما تو اين كشور از اينجور آدمها كم نداريم.
شايد نبايد سخت گرفت

شاد و سربلند باشي...

Anonymous said...

درود بر شرف و غيرت مسعود ده نمكي . مسعود ده نمكي را با تمام وجود دوست دارم

سبز آسمانی said...

به قول دکتر شریعتی

خدایا ! اندیشه و احساس مرا در
سطحی پایین میاور که زرنگی های حقیر و پستی های نکبت بار و پلید ِ "شبه آدم های اندک" [اشباه الرجال ] را متوجه شوم ، چه ، دوست تر می دارم "بزرگواری گول خور" باشم تا ، همچون اینان ، "کوچکواری گول زن".

آقای رشیدپور اصلا ناراحت نباش ما عادت کردیم به این بی اخلاقیها و تهمت ها و و و

فقط بهت بگم با قدرت ادامه بده

Unknown said...

با سلام
جناب رشید پور عزیز
چند وقتی است که در پست شما به صورت سلسله وار یک پیام مستتر است و من را به یاد فرمایش معصوم (ع) با این مضمون می اندازد. " میان حق و باطل به اندازه 4 انگشت فاصله است . حق آنچیزی است که میبینی و باطل آن چیزی است که میشنوی." البته می دانید که باطل همان چیزی است که فکر می کنیم حق است. شما هم ابتدا "از حقیقت تا واقعیت" را گفتید. بعد "خداحافظی" کردید و در شرایطی که همه این خداحافظی را باور کردند از "شوخی سیزده" پرده برداشتید. بعد هم که خاطره ای از گلزار گفتید که در آن نمایشی را با هم اجرا کردید و خیلی ها هم آنرا باور کردند ولی در اصل حقیقت نداشت و این آخر هم که از ذوق زدگی خبرنگار برنا از کناره گیریتان گفتید که البته این هم بر اثر باور کردن همان چیزی بود که از اساس صحت نداشت.
همه اینها را گفتم تا نظر خوانندگان محترم شما را به دقت نظر و نگاه دقیق نویسنده این پستها ( جنابعالی) جلب کنم. از اینکه برخی مفاهیم اصیل و گم شده دین را اینطور ماهرانه یادآوری می کنید ممنونم و برای شما آرزوی موفقیت می کنم.
دوستدار شما

سمانه said...

به شما افتخار می کنیم البته به کوری چشم حسودان!

ناشناس آشنا said...

بسم اله الرئوف الرحیم
سلام
سال نو مبارک آقا رضا
صد سال به اون سالها!!
چطوری؟
مدتی نبودم! یعنی تنبلی غالب شده بود
منم مثل شما سری به تبریز زدم اما اگر یادت
باشد من اهل تبریز نیستم اما مردم تبریزو دوست دارم
مرکز خرید رشدیه رو که یادت می آد؟ اونجا خیلیا با آب و تاب
فراوان ازت یاد میکنن اونقدر که آدم فکر میکنه از دوستان صمیمیت هستن
اما تا بهشون میگی من رضا رشیدپورو میشناسم و اونم منو خوب میشناسه
یه کم عقب نشینی میکنن!
ای کاش این محبوبیت هیچ وقت از بین نره
باقی بقایت

keivan said...

درود بر دكتر احمدي نژاد ، درود بر بسجيان اين مرزو بوم ، درود بر شهيدان و درود بر مسعود ده نمكي

mahmood said...

اقای رشیدپور خیلی میخامت!!!

برعکس said...

جنس علاقه تان در جمله ی "من خبرگذاری برنا را دوست دارم" احیانا از جنس علاقه مندی یکی از کاندیدا ها به یکی از کاندیداهای معترض (به قول بیست و سی)در یکی از مناظره های تلویزیونی نبود؟؟؟
حاشیه:باحال تر بود می نوشتید
من به خبرگذاری برنا علاقه مندم
حاشیه 2 :هیچ کس انتظار تایید گشتن این نظر را ندارد
حتی من دوست عزیز
:D

Anonymous said...

چي ميشد حضرت عالي و حسني رو هيچ وقت در رسانه نمي ديديم

peymn said...

آقای رشیدپور چرا برنامه ی مثلث پس از یک شب اجرا متوقف شد ؟

sahar said...

البته کار ایشان درست نبوده ..ولی جناب رشید پور جنابعالی اصلا انتقاد پذیر نیستید ..دلتان میخواد همه از شما وحرفهایتان حمایت کنن ..خودتان که به سادگی به هر کسی افترای پولکی بودن و...میزنید ..مردم را سر کار میذارید وبعدش میگید شوخی بوده ..حالا اگه یکی دیگه این کار رو میکرد ..از او انتقاد میکردید..نمیدونم اینا رو میخونید یا نه؟ کاش یه جوابی داشتید

امیررضا said...

آقای رشید پور
سایت برنا را وقتی با افزونه
wot
فایرفاکس باز کنی می نویسد :
this site has a poor reputation
تکلیف بذر پاش و دار و دسته اش روشن است .
موفق باشی

Anonymous said...

http://i565.photobucket.com/albums/ss92/amir94st/Untitled.jpg

اينم سند سايت برنا!!
البته ف &ي- ل* ت ر ش ک* ن لازم داريد واسه ديدم

Anonymous said...

من شما را خيلي دوست دارم و حرفتان درست اما...
درست نيست براي انتشار خبر انتقادي از شما كل خبرگزاري برنا كه خبرگزاري معتبري است را زير سوال ببريد!!
مگرنه؟

طوفان said...

در جواب به کامنت سوم :

آقا یا خانم عزیز بی نام و نشان !

آیا در باره نقش ده نمکی در گروه های فشار و 18 تیر میدانید ؟

بله ده نمکی یک نماد است نماد افراط طلبی نماد تلاش یک دولت در روشنفکر جلوه دادن خود ، او بازیچه است دوست عزیز ، فیلمهای بی محتوای او همه سفارشی هستند