Thursday, April 1, 2010

خداحافظی


با سلام و احترام حضور مخاطبان عالی قدر



به استحضار می رسانم با توجه به حاشیه ها و جنجال سازی ها پیرامون این وبلاگ و شخص بنده حقیرکه در طول یک ماه گذشته به وجود آمد اینک با استناد به احساس عدم امنیت روانی و نیاز به ترمیم آسیب های اخیر علی رغم میل باطنی کناره گیری رسمی خودم را ازهرگونه فعالیت رسانه ای و اینترنتی اعلام و از همه عزیزانی که در این مدت به نام نازنینشان اشاره کرده و یا خاطره ای از ایشان نقل کرده ام حلالیت می طلبم . شاد و سرافراز باشید


با احترام - رضارشیدپور

102 comments:

mr.crazy said...

خداحافظ همین حالا!...نوشتن با هویت"اصلی" این مشکلات رو هم داره

Anonymous said...

aghaie rashidpoor kam naiarin... shoma baiad marde sakhtia bashid

amir said...

aghaie rashidpour kam naiarin... shoma baiad marde sakhtia bashid

کورال said...

دروغ سیزده

Anonymous said...

زود قضاوت کردن شما باعث تمام گرفتاریهاتون شده،بهتر بود دندون سر جیگر میگذاشتید ببینید چی میخاد نشون بده ،بعد میومدی افاضات میفرمودیئ

arezu .h said...

sallam aghaye rashidpour khabare besyar tassor barangizi bood baraye man,enshalah dar sayeh altafe elahi movafagh shad va salamat va pirooz bashid ,daste hagh negahdaretoon bashe,arezu haghpanah

Anonymous said...

به این زودی ها جا نزنید
سال صبر و شکیبایی است

arezu .h said...

sallam aghaye rashidpour.khabar besyar tassor barangizi bood baraye ma,omidvaram dar saye altafe hagh hamishe shad va salamato va movafagh va pirooz bashid va daste hagh yaretoon ,,....arezu haghpanah

sooses said...

خداحافظ
آخی خیلی دلم سوخت
ولی تخسیر خودته
شهرت هر چی بیشتر جنجالشم بالاتر
غصه نخور اگر سیاسی نباشی طوری نمیشه

nilo said...

ای بابا!چرا آخه؟!من وبلاگ شما رو در مورد علاقه هام ذخیره کرده بودم!هر روز سر می زدم و لذت می بردم.تو رو خدا این کار رو نکنید!لعنت به آدم های بی فرهنگی که همیشه به خاطر این فقر فرهنگیش برای دیگران دردسر درست می کنن.

Anonymous said...

eeeeeeeeeee,na to ro khoda aghayeh rashidpour,khahesh mikonam in webloge ro edameh bedin,ma taze be shoma adat kardim,khahesh mikonam...

Anonymous said...

دروغ 13

علی said...

دروغ سیزدهه، مگه نه؟

علی said...

دروغ سیزدهه، مگه نه؟

Anonymous said...

سلام امیدوارم نظرمو حذف نکنی آقای رشید پور.میگن شهر که شلوغ شد غورباغه هم هفت تیر کش میشه شما هم نقد میکنید؟ یکی نقد میکنه که خاک صحنه خورده باشه نه شما که مسابقه تلفنی رو هم به زور اجرا میکنید شما اصلا در حدی نیستید که به آقای ده نمکی ایراد بگیرید حیف اسم فرزند شهید که رو شما باشه شما برید از فیلم سوپر استار ایراد بگیرید که تو یلم مشروب سرو میشه براتون متاسفم.

tanha said...

ntlسلام امیدوارم نظرمو حذف نکنی آقای رشید پور.میگن شهر که شلوغ شد غورباغه هم هفت تیر کش میشه شما هم نقد میکنید؟ یکی نقد میکنه که خاک صحنه خورده باشه نه شما که مسابقه تلفنی رو هم به زور اجرا میکنید شما اصلا در حدی نیستید که به آقای ده نمکی ایراد بگیرید حیف اسم فرزند شهید که رو شما باشه شما برید از فیلم سوپر استار ایراد بگیرید که تو یلم مشروب سرو میشه براتون متاسفم.

haafez said...

سلام
امروز بار ِ‌اول بود كه بلاگت رو مي خوندم
ازت خوشم نميومد ،بدم هم نميومد
مي گفتم يه شومن بايد اينطوري باشه ديگه انتظار بيشتري نيست و اضافه مي كنم كه شومن بودن رو يه صفت منفي نمي دونم
اما امروز نظرم عوض شد
فكر مي كنم جدا از نگاه ِ خاصي كه داري و اصولي كه مي دوني ،كمي هم سواد داري و از بابت فهميدن اين خيلي خوشحال شدم

Unknown said...

آقاي رشيدپور
؟اين ميدان خالي کردن نيست
اگر به حرفي که مي زنيد ايمان داريد
پايش بايستيد و صحبتتان را بکنيد
اين وبلاگ مال شماست
کسي نمي تونه متعرضتون بشه
بمونيد

babazadeh said...

همه ما عادت داريم به قطع ناگهاني چيزهايي كه گاهي زود بهشون عادت ميكنيم
چيزهايي كه خيلي زود ميرن تو فهرست علايقمون
شومن هايي كه يك شبه معلق ميشن، برنامه هايي كه ناگهان از ادامه دادن باز ميمونن، اس ام اس هايي كه يكهو قطع ميشن و خيلي چيزهاي ديگه

اما اينبار نوشتن يا ننوشتن حق شماست و تمام خوانندهاي اين وبلاگ هم مجبورند كه اون رو بپذيرند
ولي توانايي شما و موفقيتهايي كه برخي در برنامه هاي زنده تلويزيوني كه خيلي هاشون بسيار حساس و مهم بوده اند به من ميگه كه شما ميتونيد

مطمئن هستم كه تنوع مطالب و نظر سنجي هاي جالبي كه ميكرديد ميتونه همين وبلاگ شخصي رو به رسانه اي اجتماعي و تاثير گذار تبديل كنه
اميد كه همواره موفق باشيد و خدا بهترين تصميم ها رو براتون جاري كنه

Maryam said...

سلام. آقاي رشيد پور چرا ميدون را خالي مي کنيد. بمانيد و اگر صحبتي داريددر همين فضاي محدود بگوييد. فکر مي کنم انسان اگر به کاري که مي کند معتقد باشد، اگر تمام دنيااو را هو کنند و يا تمام دنيا برايش هورا بکشند نبايد برايش فرقي کند. ماندنتان در اين شرايط ازهر زمان ديگر ارزشمند تر است نا سلامتي امسال سال صبر و استقامت است. شريعتي يه جمله زيبايي دارد که خيلي بهش اعتقاد دارم: اگر در صحنه نيستي خواه به نماز ايستاده باشي خواه به شراب نشسته باشي، هر دو يکي است

Anonymous said...

سلام...
ميدونم سخته!
اما صبور باشيد آقاي رشيد...

Anonymous said...

حقا که جهان سومی هستی تمام هنرپیشه های معروف دنیا هم وبسایت دارن انقدر ادا در آوردن نداره همین آقای ده نمکی که کلی نقد واقعا مزخرف در موردش نوشتی هم وبلاگ داره تازه وبلاگشم مثل مال شما جینگول پینگول نیست ادا در نیار بیا کارتو ادامه بده تازه تو باید بقیه همکاراتو رو هم تشویق کنی که از این کارا بکنن تا مردم با افرادی که بهشون اعتماد دارن بیشتر گفتگو کنن

Anonymous said...

اندر حکایت چماق به دستان هوادار فیلم و سریال سازان امروز، به یاد داستانی از چهارمقاله نظامی عروضی افتادم:

احمد بن عبدالله الخجستانی را پرسیدند که تو مردی "خربنده" بودی، به امیری خراسان چون افتادی؟ گفت: "به باد غیس در خجستان، روزی دیوان حنطله بادغیسی همی خواندم، بدین بیت رسیدم:
مهتری گر به کام شیر در است
شو خطر کن ز کام شیر بجوی
یا بزرگی و عز و نعمت و جاه
یا چو مردانت مرگ رویاروی
داعیه ای در باطن من پدید آمد که به هیچ وجه در آن حالت که اندر بودم، راضی نتوانستم شد، خران بفروختم و اسب خریدم و از وطن خویش رحلت کردم ..."

برادر من آقای رشیدپور به قول یکی از متفکرین معاصر "عمده مشکل امروز ما این است که با کسانی سروکار داریم که با رگ گردن تصمیم می گیرند" . برادر من این جماعت طاقت نقد رو ندارند.
یا حق!!!

Anonymous said...

اندر حکایت چماق به دستان هوادار فیلم و سریال سازان امروز، به یاد داستانی از چهارمقاله نظامی عروضی افتادم:

احمد بن عبدالله الخجستانی را پرسیدند که تو مردی "خربنده" بودی، به امیری خراسان چون افتادی؟ گفت: "به باد غیس در خجستان، روزی دیوان حنطله بادغیسی همی خواندم، بدین بیت رسیدم:
مهتری گر به کام شیر در است
شو خطر کن ز کام شیر بجوی
یا بزرگی و عز و نعمت و جاه
یا چو مردانت مرگ رویاروی
داعیه ای در باطن من پدید آمد که به هیچ وجه در آن حالت که اندر بودم، راضی نتوانستم شد، خران بفروختم و اسب خریدم و از وطن خویش رحلت کردم ..."

برادر من آقای رشیدپور به قول یکی از متفکرین معاصر "عمده مشکل امروز ما این است که با کسانی سروکار داریم که با رگ گردن تصمیم می گیرند" . برادر من این جماعت طاقت نقد رو ندارند.
یا حق!!!

خرنامه said...

naaaaaaaa

Anonymous said...

سلام من واقعا متاسف شدم اما خوب درک می کنم .موفق و موئد در پناه سایه حق تعالی

Anonymous said...

آقای رشید پور عزیز گاهی عقب نشینی تاکتیک خوبی نیست، باید ایستاد و ماند حرف زد. بمان .

M.K said...

kenaar raftan faghat mitoune neshaaneye in baashe ke shomaa be chizi ke goftin eteghaad nadaarin! bemoonid o edaame bedin, motmaen baashin hichi azatoon kam nemishe...

ali said...

عزیزم سلام
فقط می توانم چند خط برایت بنویسم
با وجود اینکه مشتری هر روز بلاگت هستم اما تا به حال نظری ننوشتم
و حتما این اولین و آخرین نظرم است
مرد همیشه بشاب و پر تامل آقای رشید پور
تا وقتی که کم جنبه هایی روی کارند و شما اصحاب رسانه بی یاور
همان بهتر که سکوت پیشه کنی و مانند بقیه عزیزان بسوزی
تا انتقادی نباشد پیشرفتی هم در کار نیست
منتظر موفقیتت در دیگر زمینه ها هستیم
یا حق

ali said...

عزیزم سلام
فقط می توانم چند خط برایت بنویسم
با وجود اینکه مشتری هر روز بلاگت هستم اما تا به حال نظری ننوشتم
و حتما این اولین و آخرین نظرم است
مرد همیشه بشاب و پر تامل آقای رشید پور
تا وقتی که کم جنبه هایی روی کارند و شما اصحاب رسانه بی یاور
همان بهتر که سکوت پیشه کنی و مانند بقیه عزیزان بسوزی
تا انتقادی نباشد پیشرفتی هم در کار نیست
منتظر موفقیتت در دیگر زمینه ها هستیم
یا حق

مهدی بداشتی said...

سلام. میخواندمتان. حیف شد. به هر حال موفق باشید.

cf said...

دروغ سیزده

Jamal said...

سلام رضای رشید پور
شاید خیلی راحت باشه که آدم از بیرون به یک مساله نگاه کنه ولی نمی دونم شاید اگر من هم بودم کم می آوردم و میدان را خالی می کردم.
ولی واقعا ناراحت شدم
ای کاش می تونستید تویه صحنه باقی بمونید وعیار خودتون رو محک بزنید ولی به قول قدیمی ها صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
با تشکر جمال گرافیک
خدانگهدار

من said...

بچه ننه

حریف قدرش خوبه

آخه اگه میخواستی جا بزنی صبر میکردی یه دلیل درست درمون تر پیدا می کردی

آدم قحط بود سر ده نمکی تو داری میبندی وبلاگتو؟

اااااااااااه

ARIYA said...

باید خدمت کاربر علیرضا ،تنها و یا هر اسم دیگه ای که ایشون دارند و کلیه افراد هم عقیده ایشون که مانندانسانهای بدوی رفتار میکنند عرض کنم :
اصلا نیازی به لینک دادن به وبلاگ یا سایت هایتان نیست .در همین مدت کم لااقل برای کسانی که امثال شماها و منش و کردارتان را نمی شناسند بسیار عالی خودنمایی کردید.همان منشی که آمیخته با دروغ،تهمت ،ناسزا،وتمام رذائل اخلاقی دیگر است.
من تنها یک خواسته از شما دارم و آن اینست که لااقل از اسم دین و پیامبر اسلام و ائمه معصومین هزینه نکنید
لااقل کمی تاریخ بخوانید تا بفهمید سخت ترین عقوبتها و عذابها برای مردمانی بوده است که از تعصبات مذهبی ودینی مردمان استفاده کرده اند تا بتوانند خود را اثبات کنند

و اما شماجناب رشید پور عزیز برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم و مطمئنم خداحافظی شما به خاطر افاضات عده ای جاهل و بی فکر نیست .امیدوارم هر دلیلی سبب این مسئله گشته بزودی وبا صبرواستقامت شمابرطرف گردد.

Unknown said...

سلام
دروغ سيزده ات بي مزه بود
(شکلک خنده)

mohsen said...

دروغ13 دیگه؟!آره؟!ا

mohsen said...

دروغ13دیگه ،آره؟!ا

Anonymous said...

امیدوارم دروغ سیزده باشه

دیبا said...

نمیتونم بخوام از تصمیمتون منصرف بشید شاید نیاز دارید به استراحت فقط میخوام خواهش کنم زود برگردید...حضور افراد دلسوزی مثل شما برای همه ما دلگرمیه ....و عجیب این روزها محتاج دلگرمی هستیم

Anonymous said...

دروغ سيزده بود اينم؟

سجاد said...

سلام رضا جان.خوبي؟قسمت نظرات مربوط به پست ده نمكي يادته؟من برات يه كامنت گذاشتم كه تاييد هم نشد.يادت مياد چي بهت گفتم؟ديدي درست بود.مراقب خودت باش.به اميد ديدار.با آرزوي سلامتي و شادي براي تو و خانواده محترمت

هموطن شما.سیدنی said...

اقای رشیدپور
اجرای برنامه های تلویزیونی باان تسلط،می تواندبتنهایی نشانگرتوانمندی بی نظیر شماباشد.فراموش نکنیدانسان موفق دوستان دروغین ودشمنان واقعی پیدامی کند.نقدشماخالی ازهرغرض وتوهین وسخن اززبان مابود.این که بعضی سخنی دوستانه رابرنمی تابندمایه تاسف است.منتظرتان می مانیم

Anonymous said...

سلام جناب آقای رشید پور . من مدت هاست که به وبلاگ شما سر می زنم ولی تا به حال برای جنابعالی کامنت نگذاشته بودم . از علاقه مندان اجراهای شما بوده و هستم و حالا ناگهان شوکه شدم این چه کاری بود آقای رشید پور ؟ الان چه وقت خدا حافظی است ؟ حالا که جامعه ما به امثال شما که با حرفتان مزد نمی گیرید و از ته دل حرف می زنید نیاز دارد ، چرا کنار کشیدن؟ آیا انتقاد طرفداران آقای دهنمکی به شما باید این اثر را بر شما بگذارد ؟ آنهم طرفداران کارگردان سریالی که خودش هم می داند که چه مضخرفی ساخته ؟ لطفا برگردید و با شجاعت حرف بزنید . ممنون .

roshan said...

آقای رشیدپور فکر میکردم جنبه ات بالاتر از این باشه.آقا بالاخره تمرین دموکراسی و تحمل نظرات مخالف دوآتشه هم لازم است.به همین زودی جا زدید؟مردم اینجوری کم کم یاد میگیرند که چطور متمدنانه باهم حرف بزنند.کاری که ما هنوز بلد نیستیم و حدود200 سالی ازش عقبیم.تحمل کن.درست میشه

دختری در مزرعه said...

نههههههههههههههههههه
این چه طرز رفتنه.. آقای رشیدپور وبلاگ شما متعلق به شخص شماست و کسی نمیتونه براتون خط مشی تعین کنه که چطور بنویسید و یا از چی ننویسید. چون اگه قراره هرکسی از راه میرسه براتون تعیین کنه که این وبلاگ دیگه مال شما نیست
هرکسی دوست نداره اینجا رو بخونه یه ضربدر اون بالا هست میتونه خودش رو خلاص کنه
به هرحال اینجا خونه شماست و هرجور دوست داشته باشی اداره اش میکنی.
منتظر برگشتتون هستم چون میدونم که برمیگردید..

امير سررشته داري said...

رشيد پور عزيز بيا همگي اين پست را به عنوان دروغ 13 قلمداد كنيم و ماندنت را آرزو مند باشيم. خيلي زود است كه كنار بكشي. من هنوز هم اين پست را دروغ 13 مي دانم. نه؟

مهم نیست said...

بمانید ... امسال ، سال صبر و استقامت است

Anonymous said...

دروغ سیزده (اول آوریل) جالبی بود

hami said...

آقای رشیدپور سلام
واقعا تو این مدت استفاده کردیم از مطالب شما
امیدوارم همیشه موفق باشید
خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سری بزنید
akharin_cheragh.blogfa.com

bande khoda said...

سلام خسته نباشید ماجرای انتقاد شما (که من با بخش اعظمش مخالفم)خیلی زود نقل مجالس شد تا همه ی اونایی که به شهرت ومحبوبیت شما حسادت میکردند عقده هاشون رو خالی کنن حالا یه انتقادی شده درست یا غلط باید اینقدر توهین وناسزا جواب انتقاد باشه .
بعضی ازهمین اقایون که ژست اصولگرایی دفاع از حق رو گرفتند حتی به پدر شهید شما هم ......
یا علی بگو دوباره باید رو پاهات وایسی .بدون که دوست داریم.

sazad20@yahoo.com said...

سلام به همه
برای همینه که از آقای رشیدپور خوشم میاد ببینید چه جوری با یه تیر دو نشان زده هم دروغ سیزده شو گفته هم کلی نظر برای این کارش جمع کرده.
"کناره گیری رسمی خودم را ازهرگونه فعالیت رسانه ای و اینترنتی "
با توجه به شناختی که ازشون تو این مدت کوتاه پیدا کردم جمله فوق مثله این میونه که می نوشت ... علیرغم میل باطنیم به زندگی اما متاسفانه از دنیا رفتم

آیا می شد باورش کرد!؟

اقای رشید پور ممنونم

Anonymous said...

از شما انتظار بیشتری داشتم. سال صبر استقامت. اندکی صبر سحر نزدیک است

Unknown said...

آقای رشید پور عزیز
شاید اومدنت دست خودت بود اما رفتنت دست خودت نیست
با اینکارت دشمن رو(به قول رفیقمون) شاد میکنی
حیف که نباشی و ننویسی قلمت شیواست و دوست داشتنی
بر خلاف خیلی از نظرات چرتی که نوشتن اینجا خوب کردی با هویت"اصلی" نوشتی
و شو من درستی هستی
کارت درسته پس جا نزن بر جلو
شما باش ما حمایتت میکنیم

Anonymous said...

naro baba web topi bod hadeaghal be mokhatabet ejteram begzar

Anonymous said...

سلام آقای رشیدپور این کارو با ما نکنید... اگه قرار باشه همه جا بزنیم که اون موقع وضع از اینی هم که هست بددتر میشه ... آقای رشیدپور از شما بعید به حرف یه آقایی که تو چیزی که هیچ سررشته ایی هم نداره حرفشو میزنه و طرفداراشم کورکورانه اوکی میدنو ازش طرفداری می کنن ناراحه بشید...آخه موضوع قحط بود که در مورد اون نوشتین که این همه هم جنجال شد بابا همه میدونیم این آقا هیچی از هنرو فیلم سازی نمیدونه فیلماشم یکی از یکی مزخرفترن ...طرفدارای این آقا هم یه مشت آدمی هستن که سرشونو کردن تو برف و فکر میکنن تو جامعه ما فقط تو فیلم سوپراستار بود که شراب وجود داشت و هیچ احدالناسی تو اینجا مشروب مصرف نمیکنه تا خانم میلانی بخواد رفتار این جور آدمارو نقد بکنه. اقای رشیدپور خواهشن نوشتن این وبلاگ رو ترک نکنید. یا حداقل به خاطر ما خواننده هاتون که هرروز و هرشب به وبلاگتون سر میزدیم و براتون کامنت میذاشتیم برای یه مدت کوتاه برین و دوباره به زودی برگردین و مارو از نوشته های زیباتون محروم نکنید
پس خواهشن غیبتتون طولانی نباشه دیگه
امیدوارم در تمامی مراحل زندگی تون موفق و موید باشید و از لحظه لحظه زندگیتون در کنار خانواده لذت ببرین.
به امیددیدار هرچه زودتر
در امان خداوند مهربان سالم و سلامت باشید.

Anonymous said...

سلام آقای رشیدپور این کارو با ما نکنید... اگه قرار باشه همه جا بزنیم که اون موقع وضع از اینی هم که هست بددتر میشه ... آقای رشیدپور از شما بعید به حرف یه آقایی که تو چیزی که هیچ سررشته ایی هم نداره حرفشو میزنه و طرفداراشم کورکورانه اوکی میدنو ازش طرفداری می کنن ناراحه بشید...آخه موضوع قحط بود که در مورد اون نوشتین که این همه هم جنجال شد بابا همه میدونیم این آقا هیچی از هنرو فیلم سازی نمیدونه فیلماشم یکی از یکی مزخرفترن ...طرفدارای این آقا هم یه مشت آدمی هستن که سرشونو کردن تو برف و فکر میکنن تو جامعه ما فقط تو فیلم سوپراستار بود که شراب وجود داشت و هیچ احدالناسی تو اینجا مشروب مصرف نمیکنه تا خانم میلانی بخواد رفتار این جور آدمارو نقد بکنه. اقای رشیدپور خواهشن نوشتن این وبلاگ رو ترک نکنید. یا حداقل به خاطر ما خواننده هاتون که هرروز و هرشب به وبلاگتون سر میزدیم و براتون کامنت میذاشتیم برای یه مدت کوتاه برین و دوباره به زودی برگردین و مارو از نوشته های زیباتون محروم نکنید
پس خواهشن غیبتتون طولانی نباشه دیگه
امیدوارم در تمامی مراحل زندگی تون موفق و موید باشید و از لحظه لحظه زندگیتون در کنار خانواده لذت ببرین.
به امیددیدار هرچه زودتر
در امان خداوند مهربان سالم و سلامت باشید.

Misagh said...

دروغ سیزده!؟ کاش فقط محدود به همین یه روز بودیم :)

Anonymous said...

سلام آقای رشیدپور.
توی سال جدید این اولین خبر ناخوشایندی بود که شنیدم. نمیدونم چی بگم که روتون تاثیر بذاره و منصرف شید.ولی خواهش میکنم ادامه بدین. وبلاگتون ارزش روزی 1 بار سرزدن و داشت. در هر صورت ما دوستون داریم ولی خودتون صلاح کارتونو بهتر میدونین. من نمیدونم چه کسایی چی گفتن که شما این تصمیمو گرفتین. ولی بدونین تو جامعه ی ما هیچی ارزش اینو نداره که آرامش تونو به هم بزنین.
ا با آرزوی بهترین های آسمان و زمین برای شما و خانواده ی محترمتون
خداحافظ مهندس

Anonymous said...

سلام... فکر کنم شما به همون تعریف و تمجید از کارگردان هایی مثل تهمینه میلانی و ... مشغول باشی ، خیلی بهتره...برای خودت می گم... از کارگردان توانایی مثل ده نمکی این جوری نقد کردن که به نظرم توهین بود تا نقد، یه ذره برات زوده...
خداحافظ...
پایدار و سلامت باشید آقای رشید پور

یحیی said...

نمی دونم چه جوری ازتون خواهش کنم که نرید کاش لااقل شما مخاطب براتون مهم بود

A.J.M said...

سلام
خوبید؟ خسته نباشید و سال نو دیرتر از موعد مبارک
من مطمئنم که هر آدمی برای هر کاری که انجام میده یه دلیل محکم داره شما هم صد در صد دلیلی برای خداحافظی دارید. فقط امیدوارم دلیلش این نباشه که توان پافشاری بر روی عقایدتون و آنچه فکر میکنید درسته رو ندارید یا این کار خسته تون میکنه. همیشه دفاع از اونچه آدم بهش باور داره سخته و گاهی هم گرون تموم میشه.
بهرحال، من امیدوارم که پس از یه رفع خستگی کوتاه و تجدید قوا، برگردید...

Anonymous said...

fek mikonam tedade kasayi ke betun alaghe daran bishtare va kheyli bishtare az unayi ke zede halan..
be shoma ham hagh midam har adami tahamoli dare belakhare.
esterahatetun tulani nashe lotfan.
ma montazerim!

Anonymous said...

با عرض سلام
دومین کامنتی است که می گذارم و احتمالا آخرینشان.

به خاطر شرایطی که برای شما فراهم آورده اند و حدس میزنم چه تلفن ها و ایمیل ها و پیام هایی دریافت کرده اید، باور کنید متاسف شدم.

این سنت ماست، که دوستانمان را آنقدر خار می کنیم تا اطرافمان را چاپلوسان و کم خردان فرا بگیرند.

دوست داشتم بنویسم امیدوارم بعدا دوباره وبلاگتان راه اندازی شود، اما می دانم که امکان آن نیست. می دانم که در این کشور، تا سیاست های فرهنگیمان تبدیل به قانون نشود وضعیت امثال شما همین است.

سال نیکی برای شما و خانواده محترمتان آرزو می کنم

سلامت باشید
صادق

سینا said...

امسال سال صبر و استقامت ـه
و من اصلا فکر نمیکنم و نمیکردم و نخواهم کرد که شخصی مثل شما رو یه سری وقایع بتونه کنار بزنه
من به شخصه خواهش میکنم این پست "خداحافظی" پاک بشه یه خواهش صمیمانه .. از ته ته دل
اخه چرا باید چند نفر که ارزش یه گفتگو رو هم ندارند باعث بشن که "رضا رشید پور" بهترین مجری ایران جا بزنه ؟
خواهشا همین چند خط رو از ما نگیرید .. بازم ممنونم ..

Anonymous said...

نا امیدم کردی رضا جان.شما که نباید به این زودی جامی مزدی .مرد آنست که در کشاکش دهر .سنگ زیرین آسیا باشد

panahi said...

پیش بینی ایت موضوع اصلا سخت نبود باید با احتیاط عمل می کردی .زیاد سخت نگیرین این زندگی برای هر کسی یه جور سخته.
به امید موفقیتهای بعدی تون

قاضی این سرنوشت حکم سنگینی نوشت
گفت ای دل داده ها از هم جدا

Anonymous said...

Salam

Sale no mobarak
Shoma ba roohiye tar az ina boodin.

To ro be Khoda hade aghal too Internet bashin.

Khob naghd kardin,gonah ke nakardin.

Jatoon Esfahan khaliye!!!

Far!d said...

جناب رشید پور....
عرض ارادت
توانایی های شما بر کسی پوشیده نیست...
البته این چندمین باری است که سعادت همجواری با شما رو از دست می دهم...
کم کم باید عادی بشه برامون....
مطمئن باشید دفعه بعدی که شما حضور رسانه ای داشته باشید از لحظه اول می توانم شانه خالی کردن و فرار کردن تان رو ببینم...
پس یا دیگر نیایید یا تو همین وبلاگ بیایید که بمانید
تو رو خدا فکر نکنید برای کسی اهمیت ندارید
من و خانمم برای تست مجری گری خدمت رسیدیم ساختمان تولید چند سال پیش...
ارادت داریم خدمت افکار و منش شما
ولی عادت کردیم به رفت و آمد شما در روزگار رسانه ای مان
کمی به فکر آنچه که با زحمت و تلاش بدست آورده اید ، باشید
...
موفق و سربلند ولی محکم و استوار باشید
برادر کوچک شما - فرید

mohsen said...

رضاجان تورو به خدا به حرف و حدیث بقیه گوش نکن مادوست داریم با مجری محبوبمون در ارتباط باشیم.به نظر من شما یکی از بهترین مجری هایی هستید که من میشناسم.واقعا اگه خدافظی کنید من دلم میشکنه.

Anonymous said...

آقا نرو ! جون هرکی دوس داری نرو !

sahar said...

Nemidoonam vaghean chi bayad begam. khaili narahatam ama khob darketoon mikonam aghaye Rashidpour. delam baraye khateratetoon va neveshtehatoon tang mishe.
vali, khodahafez nemigam...

sousan said...

به این می گن یه دورغ باحال که حداقل 50 نفر رفتن سرکار. باز هم به همه ثابت شد که هر کس هر جا هست لیاقتشو داره . مرسی از بهترین شومن ایران

Anonymous said...

سلام آقای رشید پور. خوبی؟من ارحامم. ارحام محتشم. همون بچه شهرستانی سمج پرروی خجالتی! روزهای روزنامه! یادته؟ من که یادمه. یادش به خیر. یاد تو هم که همیشه به خیر هست. یادته گفتم مادرم دعات میکنه. هنوزم دستش به دعای خیره برات. عید 88 گوشی منو دزدیدن. همه شماره هامم رفتن. بعد نمیدونم من گم شدم یا تو رو گم کردم. توی یکی دو تا وبلاگ پشت سرت بد و بیراه گفته بودن بعضیا. دلم گرفت. نتونستم پیدات کنم. تا این اواخر باز دیدم گردو خاک کردی. چه خبرته تو جوون؟ حواست کجاس؟ فراموش نکن ما بچه تهران نیستیم. هر کاری هم بکنیم. میبینی جوری زخم و زیلی میکنن که آدم مجبور میشه غزل خداحافظی بخونه. اومده بودم تو وبلاگت ببینمت دیدم اینجام دیر کردم و رفتی. ادرس میلتو نمیدونم. تلفنتم که ندارم.آدرس میلم رو میذارم یه خبری بده بهم. میخوام بشنومت. دلم تنگ شده برات. باور کن. هر فکری هم کردی واسه خودت کردی. انقدام بی معرفت نیستم.
khosh23@yahoo.com
منتظرم رفیق.

Anonymous said...

سلام نه نرید لطفا من تازه پیداتون کردم! بمونید. اگه خواستید مثل من یه وبلاگ ناشناس بسازید بهم سر بزنید. :)
معلوم نمیشه که شمایید!فقط نرید...
unknown
http://believenow.blogfa.com/

بابک said...

رضا هارا گدیسن؟سنین کیمین داهی یوخومزدی ها
یاشا

Unknown said...

سلام جناب رشید پور
این دست اخبار تکراری ولی مثل همیشه ناراحت کننده است.
هرچند نمی توانم شمارا در شرایط فعلی مجبور به ادامه این وبلاگ کنم ولی همینقدر بگویم که هزینه ای که برای رشد فرهنگی این مملکت باید بپردازیم خیلی بیشتر از انهاست. بخصوصو که چند صباحی است عده ای " شعبان بی مخ" انقلاب شده اند غافل از اینکه این کشور و انقلاب و اسلام به آنها هیچ احتیاجی ندارد. ای کاش دشمن شادمان نمی کردید.

zyb said...

اینجور مسایل در این فضا طبیعیه و برای آدمهای ناشناس هم پیش میاد چه برسه به شما! اونم در اوضاع و احوال امروز! کسانی که حاشیه میسازن همه ی هدفشون همین بود که شما یه روز پستی با این عنوان بنویسی! و شما اونا رو به هدفشون رسوندی
حیف شد

Anonymous said...

چرا هميشه ما در مقابل اونها كوتاه بيايم آقاي رشيد پور.....ما انتظار بيشتري از شما داريم.....ده نمكي كي هست كه عدم امنيت رواني ايجاد كنه.....ادامه بديد....ما همچنان منتظريم....پونه مهنوش

زهره said...

فکر کردم دروغ سیزده بود این پست.......نبود؟؟
از شما بعیده که جا بزنید

javad said...

عرض سلام و ادب
آخه برادر من جناب آقای رشیدپور گره ای که با دست باز میشه با دندون چرا شما اگر تحمل نظر مخالف را نداری کلا نظر خواهیو غیر فعال کنید اگرم دارید که من اعتقادم بر اینه نظراتی که احیانا رکیک یا توهین آمیزه از همون اول تایید نکنید بذارید هر چی دوست دارند بگند دیگه کناره گیری نداره من وبلاگ شما رو دوست دارم و نمیخوام تعطیل بشه از طرفی دوست ندارم یه عده از این کناره گیری برداشت های سیاسی کنند یک چند روزی استراحت کنید و دوباره ادامه بدید من با هیچ جناحی نیستم ولی همون طور که یه عده از طرفداران شما و جناح شما در نظرات وبلاگ جناب ده نمکی هر چی دلشون خواست گفتند یه عده از طرفداران آقای ده نمکی هم در مورد شما این کار رو کردند بالاخره این سری آدم ها باید باشند تا مملکت ما از نطر فرهنگی هیچ وقت پیشرفت نکنه
یا حق

pejman said...

آقاي رشيدپور ازت انتظار نداشتم . وبلاگ به اين خوبي تاسيس كرده بودي حالا ميخواي بري ؟

اونم به خاطر چي ؟ به خاطر حرف چند تا آدم كه حتي نميدونن فيلم را با چه ف مينويسن ؟

يه بخش خوب اضافه كرده بودي به وبلاگ براي علاقه مندان به بحثهاي تخصصي سينما . خواهش ميكنم اونو بازم ادامه بده . ما را دلسرد نكن برادر

Unknown said...

سلام اقای رشیدپور.
من ستاره هستم از تهران و این اولین باره که براتون کامنت می زارم.اقای رشیدپور فقط می خوام بگم براتون متاسفم. به خدا من که 1دختر23 هستم احساس میکنم دل و جراتم از شما خیلی بیشتره. اخه از چی می ترسین؟ دیگه ما چی داریم که از از دست دادنش بترسیم؟ باشه شما هم جا بزن اما من و خیلی از جوونای دیگه مثل من جا نمیزنیم....حالا از امشب راحت بخواب.دیگه کسی باحات کاری نداره اقای ترسو......(این کامنتو لطف کن فقط خودت بخون و پاک کن).

MOHAMMAD said...

كنون كه ميروي زين گلزار ! خدا تو را نگهدار

ehsan said...

الان يعني چي؟ يعني كلا رضا رشيد پور پر؟ اينطوري كه نميشه آق رضا ... يعني خر ده‌نمكي انقدر ميره كه شما رو از كار محروم كنه...اگه اينطوريه خدا از باعث و بانيش نگذره ... حالا هر كسي كه ميخواد باشه ...

پریزاد said...

...
غمگین ... پر از آه و بغض
...
وقتی تو نيستی ... نه هست های ما چونان كه بايدند ... نه بايدها ... مثل هميشه آخر حرفم و حرف آخرم را با بغض می خورم ... قیصر امین پور
...

Anonymous said...

salam aghaye rashid pour khahesh mikonam bemoonid ...harfatoono bezanin..be khoda heyfe midoonam sakhte ama saboor bashino edame bedin..

پریزاد said...

آقای رشیدپور ٬ یکهو به ذهنم آمد اگر شوخی ۱۳ باشد خب قابل بخشش است
!!!

Unknown said...

Riza?!! Kishi dasan ba?
Dayaan!! Turk Gheyratin hani? Idama ver.. Allaha tavakul de..
الا بذکر الله تطمئن القلوب

پوریا منزه said...

شما هم مث ترانه علی‌دوستی کامنتاتو می‌بستی و کارتو ادامه می‌دادی اگرچه اونم دیگه نمی‌نویسه و کلن مردم ارادت‌مند به هنرمند زیاد داریم ولی خب ...

sahar said...

ای وای ...من تازه با این وبلاگ آشنا شده بودم ..قدم ما شور بود؟ متاسفم

Anonymous said...

سلام آقای رشیدپور سال جدید خبر خوبی ندادین ما حتی اگر با هم مخالف هم باشیم باید تلاش کنیم بتوانیم مخالف خود را هم تحمل کنیم تصور من اینست که اینگونه خداحافظی از مردم نه در شان شماست ونه در شان مردمی که برایشان می نوشتید.لطفا برای احترام به آزادی بیان هم که شده در تصمیمتان تجدید نظر کنید.باتقدیم احترام محمد صالحی

Gila said...

دروغ 13 بود !!!!!!!
آقای رشیدپور داشتیــــــــــــم ؟؟؟؟

Anonymous said...

چو می بینی که نابینا و چاه است
اگر خاموش بنشینی گناه است

چگونه می خواهی از عهده مسئولیتی که جامعه بر دوشت نهاده اند برآیی؟

Anonymous said...

دروغ سیزده :)))

آقاموسی said...

از همون اول اصلا نباید میومدی!!

Unknown said...

سلام آقا رضای رشیدپور
امیدوارم که سال نو را با تلخی ادامه ندهید که اصلا خوب نیست، مشکل اینجاست که بعضی وقتها ما از ابزاری استفاده می کنیم که دقیقا نمی دانیم چه هستند و چه قدرتی دارند. خوشحالم از اینکه در ابتدای وبلاگنویستان متوجه شدید که این کاره نیستید، آخر این اینترنت خیلی صریح و شفاف و شیشه ای است و مثل شوی تلویزیونی شما همه چیزش ساختگی نیست، از خنده های مسخره گرفته تا مهمانهایی که گاهی تماشاگر احساس می کرد فیلم هندی بازی می کنند.
رضا جان خوشحالم از اینکه فهمیدی توان حضور در فضای صریح و شفاف نداری، اینترنت رحم ندارد و حرفی را که باید می گوید
امیدوارم البته از تلویزیون هم خداحافظی کنی و برگردی به شهرت، آخر بچه های پایتخت بلد نیستند ناز شهرستانی ها را وقتی قهر می کنند بکشند. این جور ناز کردن ها مناسب حال دختران است، خجالت بکش مرد. یک کم بزرگ باش و پوسته غرور مخملی که دور خودت تنیدی بترکان. پروانه باش

امير said...

آقا رضا خودت كه اين ده نمكيو ميشناسي . تحمل انتقاد نداره . اصلا بي خيال اون .

تو يعني انقدر بايد ترسو باشي كه به خاطر حرف چندنفر كلا يه وبلاگو ببندي ؟ ما شما را خيلي بيشتر از اينا دوست داريم . اگه يه كار مثبت تو زندگيت انجام داده باشي همين راه اندازي وبلاگه . اينم ميخواي ببندي ؟

م.سراج said...

رضای عزیز سلام:
نمیدانم چرا علاقه مندان به تو باید همواره چوب یه سری ادم های هتاک و بی شرف را بخورند.رضا جان میدانم که با جمیع جهات این تصمیم را گرفتی اما یک راه حل دیگر هم وجود داشت و ان این بود که پای خود را وارد منطقه ممنوعه و خطوط قرمز اقایان نگذاری ...اجازه بده که خودشیفتگان و نوچه هایشان در سکوت امثال تو و ما به فریبکاریشان ادامه دهند.
تو همان خاطره ها و نکات فنی ات را در مورد حواشی فعالیت هایت بگو. به مخاطبان واقعی ات این حق را بده حالا که اجازه برنامه سازی درست و حسابی نداری لااقل رشیدپور را در فضای مجازی داشته باشند.
امیدوارم که در تصمیمی که گرفته ای صرفنظر کنی.
موفق و پیروز باشی
دوست اصفهانی تو که همچنان منتظر است به زنده رود برگردی

میثم said...

یک آپریل تو تاریخ پست خیلی تو ذوق میزنه، لااقل کد رو اول ویرایش میکردین :))
ولی واقعا هم یکی از معظلات وبلاگنویسا با اسم خودشون نداشتن همین امنیته.
امیدوارم تو سال جدید این مشکل حل بشه

Anonymous said...

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده اس نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جادهاس
اگه گفتم خداحافظ واسه اینکه نبندیم دل به رویاها بدونی بی توو با تو همینه رسم این دنیا ( همینه رسم این دنیا)
آهنگ از رضا صادقی

hadi said...

سلام آقای رشیدپور
من هادی هستم
حاوی یک خبر بد برای شما
بالاتر ارحام براتون کامنت گذاشته ارحام محتشم
روز چهارشنبه صبح فوت کرد.
hadishafizadeh@yahoo.com