Wednesday, February 3, 2010

از روی ناچاری




رامبد جوان از اقوام من است . مهم تر آنکه خیلی با هم دوست هستیم . همسرش بسیار خونگرم و کنجکاو است . چند وقت پیش با هم بودیم . سحر"همسر رامبد"دور اتومبیل من می چرخید و سوالهای فنی می پرسید . درست مثل یک مکانیک تمام عیار و رامبد مشغول ابراز احساسات لطیف بود . درست مثل یک شاعر . آنها زوج خوشبختی هستند . این را چشم هایشان میگوید . همسرش می گفت که تمام غصه های دنیا را با دیدن رامبد فراموش می کند . حق با اوست . این پسر خیلی ماه است خیلی بیشتر از چیزی که در تلویزیون می بینید .دستش را روی شانه ام انداخت و گفت " رضا یه سوال ... " گفتم بپرس . گفت " مردم چرا برنامه های تو را نگاه می کنند ؟ " آن روز به این سوال جواب ندادم ولی حالا با خودم فکر می کنم که ای کاش می گفتم ازروی ناچاری

6 comments:

arezu .h said...

che axe be yadmandy va ghashangi ba agha rambod gereftin,shoma dar hame zamineha oonghadr maharat darin ke har ki az har takhasosi ham bashe shoma ro ke mibine koli soal dare,hame barnamehaye seda va sima ye taraf ,barnamehaye shoma ye taraf,ma vase didane barnamehaye shoma sanieh shomari mikonim,alan ke barname nadarin kheli narahatim va ghoseh mikhorim,delemoon vase barnamehatoon ye zareh shode,ma hich mojri be maharat va bahali shoma nadarim ke inghadr ghashang barnameh ejra kone,ishala har che zoodtar ye barname jadid besazin ta majboor nabashim az rooye nachari barnamehaye dige seda va sima ro nega konim,zende bashid aghaye rashid pour(arezu haghpanah)

alireza said...

سلام بر آقای رشید پور
من یه اصفهانیم که خیلی پیگیر کارای شمام.از شب ایرانی بگیرین تا به رنگ پاییزو....بعدم زنده رود که بر من که دیگه آخرش بود.حالا چنتا سوال:زنده رود چرا تعطیل شد؟برا حرف هانیه توسلی؟بعد یه چزی خی می خواستین بگین(عجیبه!!)گفتین فردا میگین.که دیگه فردایی نبود!!!یه دفعه هم گفتین مریضبنو به مامانتئن گفتین همه رفتنیم؟جریان چی بود؟ما خیلی نگران شدیم!یاد جوکای صبه بخیر ایران بخیرواما من نمیدئنم چرا بعد برنامه که می رفتم دانشگاه همون جوکا را میگفتم کسی نمی خندید؟؟!!!
با تشکروعلیرضادانشجوی دیروزوبی کار امروز.!!

gole said...

eee,che jaleb,rasty khanoomeh rambod bazigar ast? mishe axe in zojeh khoshbakht ro behemoon neshoon bedin?
rasty aghaye rashidpour ekhtiar darin ,barnamatoon hamisheh binazir boodeh o ma ham az rooyeh shogh o alagheh negah mikardim,barnameyeh shoma behtarin barnameyeh seda o sima bood....

Anonymous said...

az rooye nachari na,,,dooset dashtan ke negah mikardan.kheili dooset dashtan...

سنا said...

سلام رضا جون گل
کی گفته که ما برنامت رو از روی ناچاری نگاه میکنیم
آقا رضا من خودم برنامه هاتو با اشتیاق پیگیری میکنم والان هم به خاطر اینکه تو زنده رود نیستی دیگه زنده رود رو نگاه نمیکنم و منتظرم که به زنده رود برگردی .زنده رود بدون تو مرده اصلا صفا نداره ان شااللله هرچه زودتر برمیگردی تازنده رود باز هم دوباره جون بگیره..راستی من عاشق رامبد جوان هستم خیلی باهاله زنش هم ماهه خیلی به هم میان
خوب آقا رضا مزاحم نباشیم امروز م که دیگه آخرین پنجشنبه سال 88 هستش و من امیدوارم روزهای خوبی در سال 89 داشته باشی و آرزو میکنم که سال 89 برای شما پر از خاطره های قشنگ وزیبا باشه تا شما انارو توی همین وب با قلم زیباتون برای ما تعریف کنید
سنا لفتوی
ارادتمند شما
وهوادار پروپاقرص رضا رشید پورعزیز

من said...

وااااااااااااااااااااای

عاشششششششششششق رامبدم ممممممممن