Monday, February 8, 2010

شوخی با شیلا خداداد


یک جراحی ساده روی پوست صورتم انجام داده بودم و نصف چهره ام باندپیچی بود . با شیلا خداداد قرار داشتم . با توجه به وضع سلامتی من و عدم امکان رانندگی لطف کرد و دنبالم آمد . با یک اتومبیل شاسی بلند و خوش رنگ . خیلی وقت بود که همدیگر را ندیده بودیم . گیر افتادن پشت ترافیک قهرمان پرور (!) خیابان ولیعصر فرصت مناسبی بود تا مفصل از احوال هم بپرسیم . لابلای حرفها شیلا لبخندی زد و گفت فکر می کنم با این جراحی قیافه ات خیلی عوض شود . و من هم گفتم " آره .... شبیه نیکی کریمی شدم " و او با شیطنت تمام بلافاصله جواب داد " خدا رو شکر که نمی گی شبیه شیلا خداداد شدم " ومن هم با پررویی تمام تر گفتم " دختر خوب اینهمه پول خرج کردم ... اگه شبیه تو می شدم که دکتر رو خفه می کردم !!!" شیلا دختری بسیار خوش اخلاق و با ظرفیت است

8 comments:

sahar said...

salam.hale shoma?hala vase chi amal jarahi??

نازنین said...

حالا شکل کی شدین بالاخره؟؟

hani said...

reza jan ye pardeh bardari az soorate jadidet bokon ta bebinim chi shodi?...khoda kone faghat shabieh aghaye ahma....jad nashodeh bashi

arezu .h said...

khatere ghashangi bood mesle hamishe shirin va khandani aghaye rashidpour albate be joz oon ghesmati ke neveshte boodin jarahi dashtid va vaziate salamatiye monasebi vase rannandegi nadashtid,man shila jan ro kheli doost daram ,salame man ro ham be shila jan beresoonid begid kheli doosesh daram(arezu haghpanah)

harfedel said...

jaleb bod ,mer30.hala khoda bad nade hci shodeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?omid varam harche zod tar khob shin(2r3a golnan)

Anonymous said...

mishe ye bar ham az khaterate ta'sir gozaretun begin albate indafe az khatere ba kasayi ke mashhoor nistan???

محمد said...

خیلی باهاش حال نمی کنم
فقط خودتو عشقه

Anonymous said...

من از شیلا خداداد خوشم نمی یاد
فقط خودت باهالی