Monday, February 22, 2010

بنز یک میلیارد تومانی


با عادل فردوسی پور مشکل داشت . هرچند که عادل این قضیه را تکذیب می کرد . پیام داده بود که حاضر است به شب شیشه ای بیاید . استقبال کردم و به تلفن همراهمش زنگ زدم . کلی گپ آذری زدیم (!) و قرار برنامه را گذاشتیم . از همان شب که حضور علی دایی در برنامه ی بعدی را اعلام کردم سیل تماس های تلفنی راه افتاد . فقط خواجه حافظ شیرازی بود که به تلفن همراهم زنگ نزد . نیمی از دوستان به شدت اصرار داشتند که او را در برنامه حسابی کلافه کنم و نیمی دیگر اسطوره بودنش را یاد آوری می کردند . من بودم و یک دنیا علامت سوال و تعجب .... با پرادوی سفید رنگ وارد محوطه استودیو شد . جمعیتی نزدیک به پنجاه نفر به استقبالش رفتند . جالب آنکه بین آنها کسانی بودند که شعار رو کم کنی از علی را در گوش من می خواندند . مدیر شبکه هم آمده بود تا یک جلد دیوان حافظ به او هدیه بدهد . چند ثانیه قبل از آغاز پخش برنامه با صدای آهسته چند کلمه به زبان آذری به من گفت که شک همه را برانگیخت . توهم توطئه وتبانی (!)... یک ساعت با حرارت تمام سپری شد . هم موافقان و هم مخالفان احساس می کردند که پیروز آن شب شیشه ای هستند ... هر دو دسته دستهایشان را دور گردنش انداختند و عکس یادگاری گرفتند . علی دایی اعتماد به نفس فوق العاده ای دارد . می تواند مستقیم به چشمهایت خیره شود و با صدای بلند حق را از آن خودش بداند . او به هرچه رسیده باشد به یاری همین اعتماد به نفس و ذکاوت و تیزهوشی اش بوده . این را قبول کنید . یک نکته ی جالب دیگر ... علی دایی روحیه ای کاریزماتیک دارد . انگار خیلی ها بدشان نمی آید که دار و دسته ی او باشند . اما یک مطلب آزارم می دهد . هرگز ازروش دایی و قلعه نویی دربه میان کشیدن انواع مقدسات آن هم به بهانه ی یک برد و باخت خوشم نیامده ... تصور کنید که اگر برد پرسپولیس به لطف حضرت فاطمه زهرا (س) بوده پس لابد در باخت استقلال هم شمربن ذی الجوشن نقش داشته !!! حاشیه رفتم . همان جمعیت پنجاه نفری استقبال کننده ها علی را تا کنار اتومبیلش بدرقه کردند ................... در آخرین لحظه ها یکی از بین جمعیت داد زد ............ پس بنز یک میلیارد تومانی ات کجاست ؟

11 comments:

Anonymous said...

I love him, he deserves whatever he has,,,, he is the best of the best!!! I am proud of him as a Iranian.

harfedel said...

aslan azash khosham nemiyaddddddddddd ay ay ayyyyyyyyyyy*2r3a golnan*

Anonymous said...

این بخش مقدسات رو خیلی خوب اومدی، منم هروقت این چیزارو میشنوم دلم میخواد طرفُ بکشم


یه دختر از همین حوالی

arezu .h said...

manam bahatoon movafegham aghaye rashidpour,man fekr mikonam in avakher ishoon ye khoordeh maghroor shode bud va hamin ghoror baese shekastaye time meli mishod,hamishe ghoroor avalin ghadam baraye shekaste.

mr crazy said...

آخه نوکرتم! باید بحث رو فراتر ببری! الآن "دین" و مقدسات شده ملعبه دست قدرتمندان....این دین همون وسیله ای بود قرار بود بشه مایه سعادت بشر ولی حالا شده "ابزار"...ابزاری برای قدرتمند ها....یکی چکاقش میکنه و میکوبه توی سر....یکی میکنتش چوبه دار به جرم مرتد بودن...یکی هم...بگذریم!
اللهم عجل لولیک الفرج

بهمن said...

سلام و عرض ادب
امروز یکی از نوشته های شما رو تصادفی خوندم و تقریبا الان یه دو ساعتی هست که دارم بقیه نوشته ها رو هم می خونم .. و تموم شد :)
از این که بالاخره یکی از بازیگران و یا مجریان شناخته شده به این راحتی می نویسه .. و از سانسور و از خیلی محافظه کاری های دیگه خبری نیست .. خوشحالم
اگر ایمیلی داشته باشید که بتونیم به صورت خصوصی هم براتون پیغام بذاریم خیلی خوب می شه
... راستش دید من نسبت به شما با خوندن نوشته هاتون خیلی فرق کرد .. و از این هم خیلی خوشحالم
موفق باشی و شاد
بهمن

Anonymous said...

رفع کامل محدودیت اینترنت ایران با vp-n
اکانت اختصاصی
http://freevpn66.yolasite.com/

Farhad said...

من برنامه اون شب رو خیلی دوست دارم و هر چند وقت یکبار میبینم......آخه من همیشه علی دایی رو دوست داشته و دارم....با عباراتی که در موردش گفتی موافقم......
راستی من امروز اینجا رو پیدا کردم و نشستم دارم همه پست هاتو میخونم.....چه خوب مینویسی.....از این به بعد مشتریت شدم

Unknown said...

where is my vote?

Unknown said...

where is my vote?

Anonymous said...

MARG BAR JOMHOORIE ESLAMIE KASIFFFFFFFFFF