Wednesday, February 24, 2010

هلیکوپتر و هندوانه


جزیره ی لاوان بودیم . قرار بود برای ضبط برنامه به سکوی نفتی سلمان برویم . تنها با هلی کوپتر می توان این مسیر را طی کرد . داریوش ارجمند و جهانگیر الماسی هم بودند . زمان پرواز ساعت هفت صبح بود . زودتر به رختخواب رفتم تا خواب نمانم . اتاق 304 در تنها اقامتگاه جزیره . خوابی آرام و دلچسب . شش صبح از اتاق بیرون آمدم . شاد و سر حال به رستوران رفتم . با کمال تعجب شنیدم که پرواز هلیکوپتر ها کنسل شده و خلبانها اعتصاب کرده اند . تا یادم نرفته بگویم که آنها اهل کانادا بودند . اما ماجرا چه بود ؟ بچه های تولید نیمه شب هندوانه قاچ کرده بودند . می دانستند که من خیلی هندوانه دوست دارم . چند قاچ کنار می گذارند و می آیند سمت اتاق من . در می زنند . باز نمی کنم . داد می زنند . توجه نمی کنم . جیغ می کشند . تفاوتی نمی کند . طی یک اقدام متفکرانه به صورت هماهنگ با لگدهای استوار به درب آهنی اتاق می کوبند . انگار که بمب صوتی منفجر شده باشد .... بالاخره در باز می شود ودوخلبان کانادایی با قیافه ی خواب آلود تمام فحشهایی که بلد بودند را به دوستانم هدیه می کنند و می گویند که به دلیل این اقدام وحشیانه واحتمالا تروریستی ! فردا پرواز نخواهند کرد . بچه ها اتاق من - سیصد و چهار - را با اتاق خلبانها - چهارصد و سه - اشتباه گرفته بودند

9 comments:

Anonymous said...

wowwwwwww kheyli bahal bodddddddddddd.koli khandidam mer30.moonica

mehrnaz said...

wowwwwwwwwwwwwwwwwww,kheiliiii bahal booooooooodd,koliiiiiiiiii khandidam,ajab etefagheh bamazeiiiiiiiii.

mehrnaz said...

agahyeh rashidpour har dafeeeeee ke in neveshtatoon ro mikhoonam,labkhand be rooyeh labham miyad,lotfan neveshtehaye shadetoon ro bishtar az ghamangiz ha baramoon benevisin.

mehrnaz said...

wow,chera jomlam injooriyeh,farsi ham yademoon rafteha,aman az dasteh in englisi.....manzooram in bood ke neveshtehayeh shad o bamazeiiii meslhe this one ra bishtar baramoon benevisin,merc.

arezu .h said...

kheli khatere ghashang va ba mazei bood aghaye rashidpour ,makhsoosan kheli baram jaleb bood ke shoma hendooneh doost darin kheli havasam kard vaghti khoondam va koli khandidam,oonam dar halike hanooz asare ashkayi ke dishab rikhte boodam hanooz dar soorat va chesham bood vaghean nakhodagah khandidam yek donya tashakor aghaye rashidpour...(arezu haghpanah)

sahar said...

vaaay cheghadr jaleb va ajib!

Anonymous said...

ديدن اين منظره خيلي خنده دار هست....مرسي آقاي رشيد پور بابت خاطراتتون..........پونه.

Hadise said...

vayyyyyyyyyyyyy
che zayeeeeee:))
kheili jaleb bod..bad jedan yani parvaz nakardan?!




poste paeeni vaqan kheili...nemidonam chi begam!
delam mikhast beshinam gerye konam ..

من said...

he he he