Thursday, February 25, 2010

حال من بی تو


هنوز چند دقیقه ای به اجرای علی رضا باقی بود . پشت صحنه ی تالار وزارت کشور قدم می زدیم و چایی می خوردیم . بحث درباره ی فواد حجازی بود و استعداد کم نظیرش . علی رضا از بعضی شیطنت های رفقا گلایه می کرد . چیزی که فواد را کمی از او دور کرده بود . چند دقیقه ای هم راجع به مهران مدیری و کنسرتش حرف زدیم . علی رضا و مهران دوستان صمیمی هستند . من آهنگ آره بارون میومد با صدای مدیری را خیلی دوست دارم . پنج دقیقه تا اجرا مانده بود . علی رضا پالتوی مشکی اش را در آورد و آماده ی رفتن روی صحنه شد . پرسیدم علی رضا فکر می کنی مردم هنوز دوستت دارند ؟ کمی مکث کرد و گفت دیشب وقتی حال من بی تو را خواندم مردم چند دقیقه ایستاده تشویقم کردند . گفتم خب حقته ! ولی ای کاش فواد هم بود . لبخند زد و گفت همه چی درست می شه .... گاهی وقتها موفقیت هامان در کنار هم معنی پیدا می کند و درست در همان لحظه ای که به اوج می رویم شیطنت ها آغاز می شوند . کاش قدر یک قطره از لطف بی کران مردم را بدانیم و بفهمیم که عزت و محبوبیت از نشانه های رحمت خداوند است و هرگز با مکر و حیله به دست نمی آید . حالا خوشحالم که علی رضا عصار و فواد حجازی به مسیر طلایی پیشرفت برگشته اند و خوشحال تر از این که عده ای دلال و هنر فروش باز هم ناکام ماندند .... درعکس علیرضا را در کنار حبیب صبور (مدیربرنامه هایش) می بینید

10 comments:

Anonymous said...

صداي رسا و زيباي ايشون رو همراه با شعرهاي بي نظير حضرت مولانا دوست دارم.....بي صبرانه منتظر كنسرت ايشون هستم....پونه

arezu .h said...

khatere ziba va por az darsi bood aghaye rashidpour,in jomlatoon:(movafaghiyatha dar kenare ham mana peida mikonad)dar aksare mavared hamintore va dar in hamkariyhaye moshtarak gahi digaran ba komak hashoon ma ro be oje movafaghiyatha miresoonan bi hich cheshmdashti,,,inja in jomle dovometoon kheli zibast va mohem (kash ghadre yek ghatreh....)gahi oghat ma adama ghadre khoobiyaye digaran dar haghe khodemoon ro nemidoonim ,aghaye rashidpour be nazare man midoonin badtarin dard tooye ghalbe adam chi hastesh,ine ke adam ba komake yeki be jayi berese va ghadresho nadoone va aslan in komakaro nabine va zamani be khodesh biyad ke dige natoone jobran kone ,yani oon kesayi ke komakesh kardan dige nabashan,pas kash ma adama ta hastim ghadre komak ha va khoobihaye yekdigar ro bedonim ta nagah ze yekdigar namanim.
va jomle besyar moheme akharetoon ham kamelan doroste ke ezat va mahboobiyat ba makr be dast nemiyad,makre khoda az hame balatare,man motaghedam adam tooye in donya har kari ke anjam bede daghighan hamoon kar ro mibine,khoobi konim khoobi mibinim,badi konim badi mibinim,age makr konim ,ba makr bahamoon raftar khahad shod va dar vaghe dige ezat va mahboobiyat nist va dar vaghe shekast hast,...
vaghean az khatere besyar ghashang va por az pande emroozetoon besyar sepas,man ahangaye aghaye asar ro ham kheli doost daram,ishoon vaghean yek honarmand hasten va sabke khoondaneshoon motefavet va zibast.baz ham sepas va dar panahe hagh hamishe pirooz va sarboland bashid aghaye rashidpour(arezu haghpanah)

sahar said...

Alireza Assar binazire, mage mishe kasi sedasho doost nadashte bashe?! Behetun hasoodim mishe aghaye Rashidpour az inke enghadr ba honarmandani ke dooseshoon daram nazdikid. shookhi mikonam :)

mehrnaz said...

manam ba shoma aghaye rashidpour kamelan movafeghamعزت و محبوبیت از نشانه های رحمت خداوند است و هرگز با مکر و حیله به دست نمی آید .
va rasty man ham oon ahangeh aghayeh modiri ro kheili doost daram,vaghean ghashang ast.va merc ke honarmandaneh khoobeh keshvaremoon ro inghadr ziba be ma mishnasoonin.

mr crazy said...

دلم میسوزه!‌دلم میسوزه برای اینروزای موسیقی....اینروزایی که علیرضا عصار و محمد اصفهانی و مانی رهنما نیستن و به جاش آلبوم های مزخرف و ضعیف "مجوز" میگیرن.رضا صادقی و چاوشی و ...هم به جای پیشرفت پسرفت داشتن.
عصار رو دوست دارم،حال من بی تو، مولای عشق،نهان مکن و ....هنوزم حرف دارن.

terme said...

شاید اصن من موسیقی داخلی رو با این صدا شناختم . من خیلی خوشحال شدم که اومدم دیدم که کلی از پستهای شما عقب موندمو خوشحال شدم که تند تند مینویسید تا وقتی من اینجارو باز میکنم با دل سیر ببندمش .در مورد اون امنیت باید بگم که گاهی پیش میاد که طرفای 5 صبح میریم حلیم میخوریم و هیچ مواظبتی از شهر نمیبینم که هیچ بلکه مزاحمت هم از کسایی که اومدن حلیم بخورن مبینیم و دیگه عادت کردیم زودی حلیممونو میگیریمو میریم تو راه میخوریمش ...

Anonymous said...

رضا جان سلام. افتخار داشتم و درخواستم را بعنوان یک دوست در فیس بوک پاسخ گفتید.البته خوشحالی من نه از آن بابت است که شما شخصیت محبوب و معروف هستید، بلکه از آن جهت بود که همیشه برخوردهای سنجیده شما را می پسنیدم و ادبیات و کنترل احساساتان برایم جذاب و قابل تحسین بوده وهست. مطالب وب لاگت رو با ولع تمام خوندم. درصد علاقه مندی ام به شخصیت شما بسیار افزایش یافت. برایت آرزوی سلامتی و سعادت می کنم

Anonymous said...

سلام من به تازگي مشتري وبلاگ شما شدم
راستش رو بخواي خوب مي نويسيد كوتاه ، مفيد و خواندني
اما يه چيزي مي گم بهتون برنخوره ذوق موسيقي شما خيلي متفاوت از ذوق اجرا و حرف زدن شماست
آهنگي كه از مهران مديري معرفي كردي "زير بارون" خيلي مزخرف است
مرد مومن تو خودت مي خوندي يقينا بهتر از اين بود.


يا علي

من said...

من زنده گی کردم با ترانه های عصار

"تو از شکار من میای..."

......................................................

آره بارون میومد خوب یادمه

مث آخرای قصه

که آدم میره به رویا

آره بارون میومد خوب یادمه

خوب یادمه...

من said...

رضا رشیدپور

حیف که گفتی از کلمات رکیک استفاده نکنه کسی

وگرنه الان رکیک ترین کلماتی رو که تو این ۲۳ سال و ۴ ماه و ۱۳ روز یاد گرفته م نثار این آقای کامنت بالایی میکردم تا حالی ش بشه که مزخرف یعنی دقیقا چی :|

عصبانیم الان