Monday, March 1, 2010

عجیب ولی واقعی


هادی ساعی بسیار خوش اخلاق و خوش سفر است . چیزی که اصلا به قیافه اش نمی خورد ! چند وقت پیش به اتفاق هم به دوبی رفته بودیم . هادی انقدر پر نشاط بود و بذله گویی می کردکه خیلی از ایرانی های دوبی تعجب کرده بودند . این خاطره را هادی ساعی در رستوران آبشار برایم تعریف کرد ......... حسین رضازاده از المپیک بر گشته بود . هر کسی می خواست خودی نشان بدهد و از او تقدیر کند . کارخانه ها و شرکت ها از هم سبقت می گرفتند . سایپا تصمیم گرفته بود یک ماکسیما به رضا زاده بدهد . مراسمی برگزار کردند . من هم دعوت بودم . گروه موزیک ارتش سرود ملی زد و قرآن تلاوت شد و مدیر عامل وقت سایپا (مهندس قلعه بانی ) روی صحنه رفت و کلی از سجایای اخلاقی جهان پهلوان حسین رضا زاده تعریف کرد . مجری برنامه از حاضران خواست که چند دقیقه به محوطه باز تالار بروند تا کلید خودرو در حضور عکاسان و خبرنگاران به رضازاده هدیه شود . حالا جمعیتی نزدیک به هزار نفر کنار ماکسیما ایستاده ایم تا قلعه بانی کلید را به رضازاده بدهد . فلاش مکرر دوربینها این صحنه را ثبت می کنند .... حسین کلید را گرفت و سوار ماشین شد . چند دورمقابل دوربینها چرخید و از درب محوطه بیرون رفت . گفتند لابد رفت تا ماشین را امتحان کند و الان بر می گردد . هزار مهمان و خبرنگار و مدیران سایپا نزدیک به یک ساعت چشمشان به در خشک شد ولی جهان پهلوان بر نگشت !!!.... کمی نگران شدم و به موبایلش زنگ زدم . بلافاصله گوشی را بر داشت . پرسیدم که حسین کجا رفتی آخه ؟! اینها همه منتظرند ....... با خونسردی کامل گفت " من الان تو راه اردبیلم ... ازشون تشکر کن .... بگو ماشین خوبیه ..... دستشون درد نکنه" هم به شدت تعجب کرده بودم و هم از ته دلم می خندیدم

45 comments:

گیس طلا said...

:))))))))))))))))))))

آدم برفي said...

رضا جان
شما مگه صبح برنامه زنده جوان ايراني تو راديو اجرا نمي كنيد كه تا دير وقت بيدار مي موني و وبلاگ مي نويسي؟
و يه نكته اينكه اميدوارم شما و خوانندگان گرام اين رفتار ايشونو به حساب اردبيلي بودنش نگذارن.

با حرفات دل آدم خنك مي شه!!!!!!!

harfedel said...

vayyyyyyyyyyyyyyyyy ,khaili bahal bod mer30,hamishe injori khatere haye tanz bezarn ,oh oh oh ishon to mahaleye ma mishinan ,harvaght mididameshon poshte in maxsima engar rafte bod bil zade bod o in mashio kharide bod ,ishon gharbe tehran zendegi mikonan,vali khabar nadaran ke maxima dige javad shode.mashalah az tarafe ranande ta hodode akharaye sandakiye shagerdam migereftan ha ha ha ha ha*2r3a*

Anonymous said...

:))))))), mamnooon az babate share kardan in ham khaterate khoob

arezu .h said...

vaghean in khateratoon kheli jaleb bood aghaye rashidpour ,koli khandidam be khoda,daste goletoon dard nakone be khoda,vaghean ajib va vaghei bood,,,,,,,,,(arezu haghpanah)

mehrnaz said...

hahahahaha,wowwwwww kheili khandedar bood,che etemadeh benafsiiiiiiii!!!!!oonvaght shoma chejoori jorat kardin be oon hameh adam o khabar negar begin jahan pahlavan raft ardebil????
eeee aghayeh rashidpour be ma nagofteh boodin dar radio barnameh ejra mikonin,dashtim aghaye rashidpourrr??????!!!!

sahar said...

vaaaaaaaaaaay khaili jalebo khandedar booood :))

Anonymous said...

خيلي با حال بود......كلي خنديدم......قيافه بقيه اونجا ديدني بود.......مرسي آقاي رشيد پور.....پونه.م

MOji said...

خیلی باحال بود

پسر بالغ said...

بربری آی بربری

Anonymous said...

تا در صدا و سیما مرکز نشر اکاذیب هستی
دوستت ندارم

Anonymous said...

جهان پهلوان رضازاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

تو رو خدا اقای رشید پور اگه دوباره زنده رود و راه انداختین براش تکرار بزارین.....تو رو خدا...مثلا من خودم طرفدار اقای پورسرخم ولی از این 3 یا 4 بار که ایشون اومدن من فقط 2 بارشو دیدم..اگه تکرار داشته باشه ادم از دست نمی ده....تو رو خدا اگه این دفعه اومدین با تکرار بیاین.....

یک محمد said...

جالب بود.
خاطره رو ولش. خودتو بچسب که می خوامت خیلی!
شاعر می فرماید:
واویلا رضا رشید پور- دوسِت دارم خیلی!!

سحر said...

سلام آقای رشید پور
از آشنایی با وبلاگ شما خیلی خوشحالم
وبلاگتون رو لینک کردم تا یادم باشه بیشتر سر بزنم
به نظر من شما یکی از بهترین مجریهای جهان هستید اصلا اغراق نمی کنم واقعا اجراتون عالیه من که خیلی غصه می خورم که شما رو کمتر می بینم واقعا برنامه هاتون عالیه خدا قوت
وبلاگتون هم خیلی خوبه خیلی جالبه امیدوارم همیشه و همیشه موفق باشید
این خاطره هم خیلی جالب بود...
منتظر نوشته های جدید شما هستم
این آدرس وبلاگ منه:www.aftab110.blogfa.com
اگه به من سر بزنید خیلی خوشحال میشم
واقعا خیلی خوشم اومد که شما نظرات رو آزاد گذاشتین آخه من تجربشو دارم چند وقت پیش برای یکی ادبای محترم کشور کامنت گذاشتم چند تا کامنت هم بود ولی نمی دونم چرا سانسور کرد خب البته انتقاد کرده بودم ولی خیلی مودبانه و دلسوزانه
امیدوارم همه مثل شما باشند آقای رشید پور
آرزومند آرزوهای شما
التماس دعا

A.J.M said...

سلام هم رشته ای
خوبی؟
تو که داری می نویسی
کمی هم از پروژهای عمرانی کشور بنویس که باعث شده بخش زیادی از دانشجوهای مهندسی رو بیارن به سمت تحصیلات عالیه تا امیدی داشته باشن به اینکه در آینده از نظر شغلی تامین باشن!ء
شاد باشی

Unknown said...

salam Mr. Rashidpoor.
man taze ba weblogetoon ashna shodam. kheyli khaterate ghashang o jalebi darin. shakhsiatetoon (ba tavajoh be neveshteha) inja ba TV kheyli fargh mikone. Man nazaram nesbat be shoma avaz shod.
shoma ro to google reader donbal mikonam. montazere neveshtehaye ghashangetoon hastam.

rasti man USA hastam o kheyli be TV iran dastresi nadaram o nemidonam ke aya kare jadidi dar dast darin ya na. age darin hatman to blogetoon karai ke to radio ya tv mikonin bezarin ta ma ham bedonim. shabhaye shishei kheyli ghashang bud. Man az tarighe site IRANPROUD.COM donbal mikardam.
Movafagh basin

منیره said...

سلام. امروز ساعت11:30 بود حدودا که تلویزیون رو روشن کردم شبکه یک بود داشت با شما انگار شوخی می کرد. کلی خندیدیم. هرچند مخلوطی از شما و شهریاری . .. بود. تمام که شد شبکه ها را عوض کردیم دیدیم ای بابا زنده رود اومده و ما بی خبر. کلی خوشحال شدیم و البته ناراحت که چرا دو ساعت برنامه را از دست داده ایم.همزمان در دوشبکه حضور داری. کمی که صبر کردیم مجری آمد. ای دل غافل! هیچی نگم بهتره.

ستاره said...

سلام به همگي
ميلاد پيغمبر اكرم(ص)و امام جعفر صادق بر همه مبارك
خيلي خوشحالم كه وبلاگتون رو پيدا كردم
امروز توي تلويزيون جاي برنامه ي شما خيلي خالي بود!!!!!من هميشه از برنامه هاتون و اجراتون استقبال ميكنم،كاش براي عيد بشه برنامه داشته باشين اونم با اجراي فقط و فقط خودتون!اصلا نميخوام به كسي توهين كنم اما شما از نظر من بهترين مجري هستيد در بين سه مجري روتين(حسني،عليخاني،سلوكي)چه از نظر اجرا و چه از نظر اخلاق و اخلاق مداري و تا جائي كه برنامه هاتون رو دنبال ميكردم تا حالا كسي از برنامه هاتون با دلخوري بيرون نرفته بود به جز آقاي درويش كه تا آخر برنامه صد بار عذر خواهي كرديد!و اونم مشكل مربوط به شما نبود!راستش من دقيق در جريان نيستم و نميدونم ميشه براي عيد اجرا داشته باشيد يا نه؟!
ولي ميخوام ازتون خواهش كنم همونطور كه هميشه جنبه و ظرفيت بالاي خودتون رو نشون داديد،هيچ وقت از مشكلات و اتفاقات خيلي ناراحت نشيد و يا براي مدتي ناراحت بشيد و فراموش كنيد!مشكلات و ناراحتي و سوء تفاهم و حرف و حديث هميشه بوده و هست و ما به شما و همه ي دلسوزان نياز داريم و هميشه منتظر برنامه هاي خوبتون هستيم
راستي هم اين پست و هم پستهاي قبلي فوق العاده بود!خصوصا اين آخري......

رضا said...

رضا خان سفر به دبي براي انجام وظيفه براي همان املاك مغروف بود كه زن و شوهر عزيز الان دارن اب خنك ميخورن قربونت بشم داري از جومونگ ايراد ميگيري خودت يادت رفت شهريور 87 اومده بودي به دبي براي همان املاك معروف دختركان برات چي كار ميكردن از شانس بد من فرداش كه به ايران پرواز داشتم تو يه هواپيما با هم بوديم تو هم براي كوچولوت يه اسباب بازي مثل ارگ خريده بودي عزيز از جومونگ ايراد نگير خودتم اين كاره هستي بازم كد بدم يا نه جيگرتو كه خيلي دوست دارم كوچولو رو هم ببوس فقط از غرورت خوشم نمياد

Unknown said...

این نشون میده قهرمانی در جهان یا المپیک الزاماً شعور هم نمیاره

Unknown said...

بردار اسم اين نامجو رو از ليست نظرسنجي ات رشيد جان.به همه چيز توهين ميكنه.
اخيرا هم كلي به رهبر معظم توهين كرده.

Unknown said...

واقعا متاثر شدم....!
جهان پهلوان به نظرم فقط صفت تختی عزیزه.روحش شاد...

Anonymous said...

جهان پهلوان رضازاده چه قدر هم به اون می آد "جهان پهلوان" من نمی دونم کی این تایتل رو براش زده! ولی اینقدر می دونم که معنی این "جهان پهلوان" نمی تونه برای یک وزنه بردار بکار برده بشه.

یک طفل معصوم said...

چه بی اخلاق ! 1000 تا مهمان و خبرنگار و مدیر راغال گذاشته رفته است .این لوطی بازی ها بین دوست و رفقاست . ماجرای دوپینگ هم از بی اخلاقی بود .رضازاده فراموش شد رفت

رعنا said...

سلام اقای رشید پور خوشحالم که با وب شما اشنا شدم خیلی جالب و خوبه ایشالا همیشه همین طور موفق و سرزنده باشید در کنار همسر و فرزندتون.

Anonymous said...

ش

Anonymous said...

وقتی طرفدار بعضیها باشه دیگه حال روزش معلومه دیگه وقتی واسه بالادستیش مردم و نظراتشون ارزش نداشته باشه و خس وخاشاک باشن میخوای ین اقا این چیزارو بفهمه ولی خوب از اینها گذشته بخاطر افتخاری که برای ایران عزیز بدست اورده بهش افتخار میکنیم نه برای رفتارو اخلاقش

کاوه said...

کاش چند سال ملیت ترکیه رو قبول میکرد تا از دستش راحت میشدیم.واقعا حیف ایران و ایرانی که دنباله اسمش باشه

Unknown said...

آقای رشید پور این طرف خیلی وقته توزرد از آب در اومده بیش از این نشاید

Anonymous said...

سلام آقای رشید پور...من از ایرانیهای خارج از کشورم و خیلی‌ دوست دارم...کلی‌ خندیدم چون داشتم چهرتو تصور می‌کردم وقتی‌ که داری این خاطره رو با ادبیات شیرین خودت میگی‌...هرچند از آقای رضا زاده زیاد خوشم نمیاد...چون ورزشکار نباید سیاسی باشه...ضمنا ایشون فقط یه قهرمانه نه پهلوان...پهلوان فقط تختی بود...این اسمی بود که مردم بهش دادن،ولی‌ برای آقای رضا زاده فرق می‌کنه ،حکومت این لقبو بهش داده چون متاسفانه سر سپرده است...

یک طفل معصوم said...

هیکل و عقل تناسب معکوس دارند .عقل بزرگ در هیکل کوچک است

admin said...

سلام
من اولین باره که دارم از این وب بازدید می کنم
ولی باید بگم خیلی از وبتون خوشم اومده
یه مطلب دیگه
عنوان این پست را در گوگل بنویس اون موقع متوجه میشی چند صد سایت این مطلب را در وبلاگ و سایت های خودشون درج کردند برای من که باعث تعجب بود برای شما را نمی دونم در ضمن با اجازتون من هم این پست را با نام شما وبدون اجازه کوپی کردم توی وبلاگم امیوارم ناراحت بشین و بیایید توی وبلاگم و یه نظر هم بدید و منا دعوا کنید
با تشکر از مطالب و خاطره های جالبتون
admin
از اصفهان

Anonymous said...

طرف ترکه دیگه

rasipoor said...

سلام و عرض ادب.این مطلب را در مجله شعهر وند خوانده بودم.ممنون از یاد آوریتان

یک مسافر said...

دم آقای رضازاده گرم
خیلی کارش بامزه بوده
خوشم اومد از این کارش خیلییییییییییییییی
:D

سعید said...

هاهاهاهاهاها
خیلی خاطره جالب بود..منون آقا رضا

پری said...

سلام آقای رشید پور
چرا زنده رود یه دفعه قطع شد
چرا هیچ چیز در موردش نگفتن
چرا نظر مردم اصفهان انقدر بی ارزشه؟
دلمون خوش بود صبح جمعه یه زنده رودی هست که شادمون کنه.
کاش شما لااقل جواب میدادین

سنا said...

آقا رضا سلام
میخواستم بپرسم که برای عیدونوروز89 ویژه برنامه دارید یانه؟
چرا مجری برنامه زنده رود عوض شده و آقای بهمن هاشمی بودند آخه برنامه ی زنده رود بدون شما اصلا صفا نداره رضای عزیز...راستی قسمت های قبلی برنامه زنده رود مثلا مال یک یا دو سال قبل رو از کجا میشه دانلود کرد تورو خدا بهم جواب بدین چون خیلی دوست دارم برنامه های قبلی شما واجراهای قشنگ شمارو که واقعا اجراهاتون عالیه رو ببینم...
من منتظر خبرم رضارشید پور عزیز
آروزمند آرزوهای شما
سنا

زهرا said...

ترکه دیگه کاریش نمیشه کرد

Anonymous said...

hala khube torke, age LOR bood chikar mikard?!!! :D

Anonymous said...

ازیتش نکنید بنده خدارو ترکه دیگه دسته خودش که نیس

Anonymous said...

اين بادکنک را اينقدر بادش کردند که یکهو ترکيد

Unknown said...

رضا جان سلام.احسان فردوسی هستم.از مطالبت و طرز تفکرت خوشم میاد .همیشه دوستت دارم.زبان گویای خاشاک باش....

من said...

یه ساعته وبلاگت جلوم بازه و نیشم بازتره و دارم ریسه میرم از خنده

خییییییلی خدا بود این پستت =))

:))