Wednesday, March 10, 2010

از دلقک تا نخبه ی سیاسی


مطلع شدم که بیانیه ای منتسب به حامیان جناب آقای رحیم مشایی در پاسخ به یک پست از وبلاگ من منتشر شده است . بی هیچ قضاوتی توجه شما دوست ارزشمند را به متن این جوابیه جلب می کنم




وظيفه دلقک ها جداست آنها وظيفه شان خنداندن مردم است به هر نحوي آنهم حتي اگر توهين به هر شخصيتي باشد،اما قرار نيست وقتي يک مليجک طنازي مي کند حرفش را جدي بگيريم و مديري را زير سوال ببريم.در شگفتم که اين سايت ها که وظيفه سنگینی چون اطلاع رساني دارند در دام مليجکي افتاده اند. وقتي حرف هاي آقاي رشيدپورشومن صدا و سيما را در سايت ها با آن آب و تاب ديدم چون خود رشيد پور قهقه اي سر دادم تا همه ي اطرافيان به من بخندند. ما فهميديم که به مرد طناز تنها بايد خنديد و مزاحش را جدي نگرفت نه اينکه وقتي نمي توانيم يک نخبه سياسي را نقد کنيم دست به دامن يک شومن بشويم. سخن آخر،به کدام سو مي رويد؟نخبه کشي؟براندازي؟زيرپا نهادن همه ي ارزش ها؟روز گذشته رضا رشیدپور شومن تلویزیون با بیان خاطره ای در رابطه با مهندس مشایی ادعاهای کذب و دروغی را متوجه رییس دفتر رییس جمهور کرد



حال به عنوان یک دلقک و ملیجک تنها یک سوال می پرسم ..... در کدام نقطه ی جهان برای ابراز حمایت از یک نخبه ی سیاسی چنین ادبیاتی به کار می برند ؟

72 comments:

Anonymous said...

Aghaye rashid pour javabetoon ya behtar begam soaletoon besyar bejast.
sabz bashid

mr crazy said...

اووووووه! بنده خدا برو خدارو شکر کن که بهت انگ "مرتد" بودن نزدن! برو خدارو شکر کن به زور "خودکشیت"نکردن!برو خدارو شکر کن زیر سایه دولت فخیمه داری با"عزت" زندگی میکنی!خیلی آزاد کار میکنی!
واقعا اگر این آقایون نخبه نباشن پس نخبه کیه؟! کی میتونه اینقدر سرمایه رو به باد فنا بده؟کی میتونه از حقیقت دروغ بسازه و از دروغ حقیقت؟نه آقای رشیدپور...اینجا نوشتنت داره گرون تموم میشه،همونطور که از رویش و شب شیشه ای ...بگذریم!زیاد جدیشون نگیر

Arian said...

javabe soaletoon maloome.... "faghat dar Iran"...
choon nokhbe haie siasi dar iran be doroogh goftan va bavar kardan doroogh adat kardan.

Anonymous said...

سلام.
گرچه توهین را راه مناسبی برای پاسخ دادن به شما نمی دانم ولی کلماتی که برایتان به کار برده اند کاملا برازنده است...واقعا با این سابقه بی نظیر شما در بسته شدن برنامه های زنده و گاف های اساسی که در آنها می دهید حرفی از مدیران و اشتباهات یا کارهایی که از آن فهم ندارید نزنید بهتر است...به همان کارهای روزانه تان برسید و امور سیاسی را به صاحب نظرانش وا بگذارید...مثلا آمار روزنامه ها و نشریه های نیمه رها شده را بالا ببرید یا در مراکز شهرستانها برنامه ها را با انتخاب بی جای مهمان به تعطیلی بکشید این جوری یا همیشه حرفتان هست یا خودتان را سوپر من همیشه در صدر اخبار نشان می دهید.راستی یه سوال:در کودتای سبز شما کجا بودید؟؟؟

sahar said...

moteasefane dar iran azadiye bayan vojood NADARAD! vaghean baese taasofe ke baziha taghate shenidane naghd ro nadaran. Hata siasatmadara....
aghaye Rashidpour in ro bedoonid ke tarafdar khaili ziad darid. ma tarafdara poshtetunim :)
hala mifahmam chera khastid webetun ro bebandid. Hala behetoon hagh midam...ama aghaye Rashidpour fekr nemikonid ba inkar mokhalefanetun ro khoshal mikonid?!

سحر said...

سلام آقای رشید پور عزیز
حق کاملا با شماست متاسفانه ادبیات اشخاصی که این بیانیه رو نوشتن بسیار بد و بی ادبانه و غیر قابل دفاع است
شما که چیزی نگفتید اون افراد اگر هم اعتراضی داشتند می تونستند خیلی محترمانه اعتراض کنن و توضیح بدن
شما خودتون رو ناراحت نکنید به نظر من اینها با این دفاعهاشون حتی به آقای رحیم مشایی هم خدمت نمی کنن چون بازتاب خوبی در سطح جامعه نداره
موفق و عزیز باشید آقای رشید پور و به امید دیدار شما

Anonymous said...

بابا اقای رشید پور این مشایی رو جدی نگیر ...ایشون هم یه ملیجک و دلقک سیاسیه که همیشه سوژه خنده ی مردمه

Anonymous said...

آقا رضا خودتون مي دونيد كه فقط در ايران و اون هم در سطح دولت مردان مملكت هست كه چنين ادبياتي رواج داره... زياد سخت نگير

دختری در مزرعه said...

شما مگه چی گفتید که اینا اینقدر سوختن؟ واقعا مسخره است بجای اینکه جوابگوی مردم باشن در برابر هر سوال جبهه گیری میکنن.. واقعا جالبه
دلشون میخواد هرکار میکنن ما یه به به چه چه کنیم و بگیم دستتون درد نکنه تا آقایون خوشحال بشن.. واقعا متاسفم برای ایشون و حامیانشون با اینطور صحبت کردنشون

نازی said...

خداوکیلی خوب لقبی بهت داد
مدتها بود دنبال یک کلمه در وصف شخصیت شما بودم!

پریزاد said...

سلام . چقدر بد که اولین مطلبی که از شما میخوانم در وبلاگ شخصی تان ٬ این پست است . بهتر است اصلا در این مورد حرفی نزنم . بیشتر عقیده دارم که خیلی وقتها انسان به دنبال علامتهای سوال ذهنش و در مجموع در پی چراهایش نباید باشد . گاهی فقط عبور باید کرد ... همین ! گریزی به بعضی از مطالب این وبلاگ زدم و رشید پور را کاملا بر اساس انتظارات خودم یافتم . همانطور که حدس می زدم . همان اندازه که می شناسمش . یعنی در حد برنامه های شیشه ای اش . و در مورد پست قبل هم دلم میخواهد نظرم را همینجا بگویم . شاید خیلی هم بی ربط نباشد . از نظر من شما فوق العاده زیرک و باهوش ٬ توانا ٬ خونسرد ٬ ذاتا اجتماعی ٬ صریح ٬ آزادیخواه ٬ عاقل و دانا ٬ سریع الانتقال ٬ خوش مشرب ٬ کنجکاو و جستجو گر ٬ نکته سنج ٬ ساده دل ٬ شیرین بیان ٬ بد پیله و البته خیلی شیشه ای هستید . من خیلی خوشحالم که اینجا را خواندم . پایدار و تندرست و بیشتر از همیشه موفق باشید .

پریزاد said...

" اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین حل معما نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده براُفتد نه تو مانی و نه من ... "

Anonymous said...

فکر کنم این متن رو خود آقای مشایی نوشته باشه. :-)

Anonymous said...

با عرض سلام
تنها می خواستم دو نکته خدمت شما عرض کنم
نکته اول
فونت و نظم ظاهری متن های وبلاگ شما متاسفانه به صورت کاملا مبتدیانه است. سعی کنید از فونت های رایج خبری نظیر تاهوما و راست چین استفاده نمایید.
اگر بلاگ اسپات این قابلیت را ندارد، میزبانان بهتری نیز می توانید پیدا کنید
نکته دوم
به علت وجود موارد مشابه، ازشما درخواست می کنم که به منظور جلوگیری از مسدود شدن وبلاگتان، نظرات را به صورت کاملا باز انتشار ندهید. چون بیساری از نظرات تند را افرادی می دهند که خواهان بسته شدن وبلاگ هستند

با تشکر از توجهتان
صادق

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

کاملاً شایسته ی شخصیت جنابعالی هست این مطلب.البته میدونم!حقیقت تلخه!!

mehdi said...

فقط در ساختارهاش شاهنشاهی و سلطنتی و دیکتاتوری
گاهی فحش خوردن از بعضیا افتخاره
;)

Unknown said...

سلام
رضا رشید پور برام یه
آدم با خنده های بلند
چیزی که خودم خیلی دوست دارم
مشایی برام یه ول یکی از بزرگان تهدید آینده برای احمدی نژاد
حرفاش رو خیلی جدی نگیر
جون مطمئنا خیلی دیگه زنده نمیمونی

Anonymous said...

با اینکه زیاد ازت خوشم نمیاد ولی دوست دارم . یه جور مالیخولیاس دیگه . البته این رو هم بگم گه درسته که دروغ حرامه ولی راست هم واجب نیست .گرفتی چی شد دیگه ؟ اهان . یه پیشنهاد به وبلاگت سرویس ار اس اس rssاضافه کن البته اگه میزبانتو از بلاگر به میزبان فارسی زبان تغییر بدی بهتره

البته من دمیرم ها اوزون بولوسن

Anonymous said...

با اینکه زیاد ازت خوشم نمیاد ولی دوست دارم . یه جور مالیخولیاس دیگه . البته این رو هم بگم گه درسته که دروغ حرامه ولی راست هم واجب نیست .گرفتی چی شد دیگه ؟ اهان . یه پیشنهاد به وبلاگت سرویس آر اس اس اضافه کن البته اگه میزبانتو از بلاگر به میزبان فارسی زبان تغییر بدی بهتره

البته من دمیرم ها اوزون بولوسن

Anonymous said...

با اینکه زیاد ازت خوشم نمیاد ولی دوست دارم . یه جور مالیخولیاس دیگه . البته این رو هم بگم گه درسته که دروغ حرامه ولی راست هم واجب نیست .گرفتی چی شد دیگه ؟ اهان . یه پیشنهاد به وبلاگت سرویس آر اس اس اضافه کن البته اگه میزبانتو از بلاگر به میزبان فارسی زبان تغییر بدی بهتره

البته من دمیرم ها اوزون بولوسن

Anonymous said...

آقای رشید پور سلام
ایمیلتان را نداشتم برایتان این سوال را ارسال کنم مجبور شدم اینجا کامنت بزارم
در برنامه های تلویزیون کمی هم از آلودگی هوای تهران بگویید
راستی اگر خدای ناکرده فرزندان ما یکی از قربانیان آن باشند ما در پاسخشان چه داریم بگوییم
این نخبه عزیز سیاسی و هزاران هزار دیگر برای حل این معضل تا کنون چه کرده اند
آیا این دغدغه ایشان نیست
آنها هزاران مشکل سیاسی و امنیتی را دغدغه میابند و حل میکنند اما چنگال مرگ و سرطان را بالای سر خود و خوانواده شان حس نمیکنند
راستی شما این موضوع را حس کرده اید؟

Reza said...

aghaie rashidpoor aziz.
man az vaghti ke weblog shoma ro peida kardam. har rooz miaam ro net ke matlabe jadid shoma ro bekhoonam.
lotfan in weblog ro nabandid. va be in bijanbe ha ke hata hazer be javabe soal haie sade ham nistan ahmaiat nadahid.

toktam said...

salam
اوووووووووو ه
میدونی من چقده بعد اتمام برنامه های درامتداد مهر و ...پائیزه و غیره و الذالک
دنبال یه برنامه گشتم که شما مجری باشی
چقده دلم تنگ رفته بود برات !
یادش بخیر ایامی بود اونوقتا
....
خوشحال شدم دوباره پیدا شدی
www.bluemountain.blogfa.com

زهرا said...

خیلی ها چشم دیدنتو ندارن .چشم حسودات کور بشه الهی.زنده رود بدون شما خیلی بی روح و بی مزه است .حتما عید هم برنامه نداری.عید هم بدون شما خیلی بی روحو بی مزه است ...للن خوبه ؟خیلی بامزه است ...خدا برات نگهش داره .

سعید said...

رشیدپور محارب....از دین خارج شده...بیگانه...آخه عزیزدل برادر بیکاری به پر و پا این افراد میپیچی! اگه دوست دار این چیزایی که بت گفتم رو بت بگن بپیچ به پر و پاشون


آقای رشیدپور گل سال خوبی داشته باشی با آرزوهای خوب برای شما و خونوادتون

علی کوچولو said...

آقا رضا این جماعت ارزش جواب دادن هم ندارن ، بذار خوش باشن!

یک مسافر said...

خوشم میاد که واقعا جنبه‌اش رو داری
ایول بابا
و خوشم میاد که بعضی ها نشون میدن که چقدر بی جنبه هستن و به خاطر تعریف کردن یه خاطره معمولی که چیز خاصی هم توش نبوده اینقدر عصبانی و پریشون میشن
مطمئنن کسی که نتونه عصبانیت خودش رو کنترل کنه نه میتونه آدم سیاسی موفقی باشه نه حتی طرفدار یک آدم سیاسی موفق چه برسه به نخبه سیاسی

Anonymous said...

سلام اقاي رشيدپور
بقول دوستمون اين اقاي مشايي را اصلا نبايد جدي گرفت ايشون يه منيژك به تمام معناست.
وقتي اين اقايون حرف از نخبه مي زنن من واقعا مي مونم كه اصلا چي بگم....
در جامعه اي كه اين اقايون نخبه هستن بايد تاسف خورد به حال مردم اون جامعه
وا مصيبتا

(نقره اي )

Anonymous said...

اقاي رشيد پور عزيز ادبيات هر كي بايد بهش بياد از قديم گفتند : از كوزه همان تراود كه در اوست.

Anonymous said...

داشتم تو روزنامه می خوندم که بعد از این اگه اقایی می خواد بره خواستگاری حتما باید گواهینامه ازدواج داشته باشه اما فکر می کنم چقدر خوبه که اشخاص کوچیک وقتی می خوان پست های بزرگ رو صاحب شن یه چند واحدی ادب وادبیات پاس می کردن زنده باد رشید پور

Anonymous said...

دنبالشو نگيريد آقاي رشيد پور........ادب مرد به ز دولت اوست.....پونه مهنوش

Unknown said...

rashid pour e aziz in ghandaka nmifahman chi migan va albate shans avordi ke mortad o mokhele amniato tahdidi baraye amniate mellio tashvishe azhane omoomi nabastan behet,ama ina kam miaran hamino migan dge.
kasiam nist bege akhe mardak to sare piazi tahe piazi aslan kojaye piazi ?

Anonymous said...

خدا شاهده آقای رشید پور من خبر دارم که چندتا رو به خاطر نوشته هایی شبیه متن قبلی وبلاگتون رو سر به نیست کردن بابا نمیشه به اینا اعتماد کرد به جوونیت رحم کن

Anonymous said...

سلام اقای رشیدپور. حقیقتش من تا به حال نمیدونستم شما وبلاگ دارید و امروز از طریق سینمافا فهمیدم. من یک سال و نیم میشه که وبلاگ اقای زمانی رو دارم و وبم اولین وب ایشونه. خواستم اگه حرفی راجع به ایشون زدید یا عکسی بهم خبرشو بدید و خیلی خوشحال میشم اگه وب ما رو قابل بدونید و بیاید. یه خواهش بزرگ هم دارم اگه عکس یا مقاله ای شخصی که جایی عنوان نشده از ایشون دارید واسم ایمیل کنید...به قولی گفتنی ما هم باید به روز باشیم و چون وبلاگ اختصاصی داریم یه جورایی تک کار کنیم....من تا به حال متن ها و عکس های شخصیه ایشونو گذاشتم ولی برای اینکه اول بمونم نیاز دارم که اختصاصی تر بشم.... راستی اقای زمانی ارادت خاصی به شما دارن ما هم همینطور.... یه مطلب میخواستم ازتون مثلا راجع به دیدارتون توی زنده رود اگه واقعه ی جالبی داره واسم ایمیل کنید تا توی وبلاگم بزنم یا اگه جای دیگه ایشونو دیدید و مطلب خاصی داری. البته من میخوام این اخبار اختصاصی باشه و وب های دیگه نتونن برش دارن چون من دارم دوندگی میکنم که به دستشون بیارم نه اون ها. به خاطر همین خواهش میکنم واسم ایمیلشون کنید اگه مایل باشید به اسم خودتون میزنم و اگه نه اسمی از شما وسط نمیارم. میدونم توقعم زیاده ولی خودتونو بذارید جای من.... یکم مهربون باشید که البته همیشه هستید.... یاعلی
ایملیم: love_blue_70@yahoo.com
درس وبم: www.mostafazamani1.blogfa.com
وبلاگ ما تنها وبلاگیه که به طور خصوصی با اقای زمانی هم ارتباط داره. مرجان

سمانه said...

سلام آقای رشیدپور
این ها یک مشت ابله هستند که همه را به کیش خود می پندارند.

Anonymous said...

سلام.آقای رشیدپور من ارادت خاصی نسبت به شما دارم خودمم نمیدونم چرا!
من تازه دیروز فهمیدم شما وبلاگ دارین خیلی خوشحالم که میتونم باهاتون مستقیم در ارتباط باشم. حرف خاصی ندارم فقط خواستم عرض ارادت کرده باشم.
راستی من این خانم مرجان که وبلاگ مصطفی زمانی و داره میشناسم.تو صف سینمای جشنواره باهاش آشنا شدم.همه ی چیزایی که گفته راسته
به قول آقای شهاب حسینی:بهترین های آسمان و زمین رو در سال جدید براتون آرزومندم.
عیدتان پیشاپیش مبارک..

Anonymous said...

همین کشوری که داری توش زندگی میکنی! من با خوندن مطلبت شاخ در اوردم چون از ادمی به محافظه کاری تو بعید بود
ولی تازه اینا خیلی مثلا مودبانه جئابتو دادن خدارو شکر که چند تا درشت ترش رو بارت نکردن
چون سطحشون خیلی پایین تر از این حرفاست

Anonymous said...

رضا اینروزاست که دادگاهت تشکیل بشه حاجی خودش افتاده دنبال کارات مطلب جدید حقیقت نیوز رو هم بخون تا دیگه تو باشی از این چیزها نزنی تازه داریم پروندت رو رو می کنیم

محسن said...

سلام

من همیشه به شخصیت شما احترام زیادی قائل بودم

ولی مطلبی چند لحظه پیش خوندم که شما مجری یکی از برنامه از انجمن اسلامی دانشگاه تهران شدید

که در آن جلسه همراه رقص و پایکوبی و تضعیف نظام
بوده

واقعا متاسف شدم

واقعا از شخصیتی همچون شما بعید بود

واقعا بعید بود

چی بگم

که فکر کنم حرف زدن ما هیچ تاثیری نداره

بهر حال بلائی که سبزها با دروغشان بسر این انقلاب اوردن ،منافقین هم نیاوردن

ولی هر کاری می کنید فقط مواظب باشید یه روزی روبروی پدر شهید تان قرار میگیرید

Hadise said...

Vaq-an jaye tasof dare intor adabiat...
man vaqan taajob mikonam chetor toonesan enqad bi adabane sohbat konan shane khodeshon ro ta in had paeen biaran?!:O:O

مهرناز said...

خدای من منظور از نخبه آقای رحیم مشایی هست احیانا!!!!!!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Jenaab;

وای به حال نخبگان که ایشان هم در جمع آنها قرار گرفته. وای بر دولتی که برای اینجنین ملیجکی هزینه می کند. وای و وای....من فکر می کنم بیشتر کامنت ها را یک نفر یا یک گروه ارسال می کنند! وای مردم شما به کجا می روید. ارابه فرهنگ شما همخوانی با زمان را از دست داده. حرف رکیک زدن با روح مردم هم اویخته شده. حالا در هر جایگاهی که باشی. انگار اخلاق و ادب از گلسنان سعدی هیچ بویی نبرده......

Anonymous said...

dar jaee khandam mashaee lisans bargh az daneshgah Isfahan hast. fekr konam chon ishon ba rotbeh balay konkor be afrade digeh ke rotbe paeen konkor daran khdamat arzandeh eraee midahad joze nokhbegan hastan. albateh ageh rotbeh konkor male khodeshon basheh, va ba karnamee sar boland az daneshgah biron amadeh bashan. hahaha

ساسان.ک said...

سلام اقای رشید پور از این حرفا زیاده تا میبینن یه نفر محبوبه یه جور میخوان خرابش کنن شما که خودتون به این مسائل واقفید در ضمن جای شما تو لیست نظر سنجی خالیه بدون اغراق به نظر من شما و اقای فرزاد حسنی تواناترین مجری های ایرانید.

ساسان.ک

Anonymous said...

سلام
اين كه خيلي عادي شده خصوصا توي اين اواخر:اگه انتقاد كني ميشي برانداز و جاسوس آمريكا و اسراييل.متاسفانه سياسيون ما چون طاقت انتقاد ندارند به هر نحوي و با بدترين الفاظ منتقد رو آباد ميكنن.

Anonymous said...

آقای رشید پور واقعا حیف شماست خودتون و درگیر مسائل سیاسی نکنید و ما رو از داشتن یک مجری توانا و محبوب محروم نکنید

زهرا said...

آقای رشید پور شما رو مثل برادرم دوستدارم .خواهش میکنم درگیر مسائل سیاسی این دوران نشید .چون مثل گرداب شما رو به درون خودش میکشه .من دلم میخواد بازم اجراهای خوبتونو در قاب جادویی ببینم .خواهش میکنم.

بهزاد هاشمي said...

سلام آقاي رشيدپور چقدر دلم براي اجراي برنامه هاي جديد و بديع تون تنگ شده انشاالله عيد امسال هم ميتركونيد ، راستي ما يك كانون فيلم داريم كه تو فرهنگسراي انقلاب هستش ميخواستيم كه مجري گري برنامه رو يك فرد خبره انجام بده چه كسي بهتر از شما اگه شد با اين شماره يا به اين وبلاگ مراجعه كنيد تا در مورد دستمزد و... صحبت كوتاهي داشته باشيم.قربانت

موبايل:09364467536
وبلاگ:www.bestmove.blogfa.com

Anonymous said...

آقای رشیدپور تاریخ به همه نشون داده که آدم های شجاع تا ابد با احترام تو ذهن همه مردم می مونند .پس تا می توانید شجاع باشید.
...

arezu .h said...

shoma yek bozrgmard hastid aghaye rashidpour,ma be shoma eftekhar mikonim,....

ضد کودتا said...

با سلام- در پاسخ دوستی که در پیامشان عناوین منتسب در بیانیه کذایی را لایق جناب رشیدپور دانستند عرض شود:
1- ادب مرد به ز دولت اوست. لذا اگر فرمایشی دارید با استدلال منطقی بیان کنید. البته اگر در قالب منطق بگنجد.
2- احتمالن آقای رشیدپور از این موضوع چشم پوشی کردند ولی من میپرسم که از کی شخصی با پیشینه مرموزی مثل جناب مشایی فردی سیاسی اون هم از نوع نخبه محسوب میشوند؟ (البته انتخاب بدیع دولت فخیمه را باید مثل دیگر موارد بدیع مورد برسی قرار داد!) لااقل میفرمودید نخبه در فعالیتهای فرهنگی با فاصله ی ایمن از جبهه در دوران جنگ! یا بازجویی یا جادو و سحر قابل قبول تر بود.
3- فارغ از این که موضع آقای رشیدپور در قبال جنبش سبز مردم ایران به شما مربوط است یا نه (مگر شما بلانسبت بازجوئید!!؟) لطفن جنابعالی اول بفرمائید که در زمان کودتای سرخ 22 خرداد کجا بودید؟
با تشکر

Anonymous said...

من یه کلمه هم از این متن چیزی نفهمیدم.
مشایی نخبه ی سیاسی ست؟؟!؟

آرمان said...

گاهی مسیر جاده به بن بست میرود
گاهی تمام حادثه از دست میرود

هر چند مضحک است و پر از خنده های تلخ
بر ما هر آنچه لایقمان هست میرود

مهند حامد said...

ما نمیدونیم از کی تا حالا رحیم مشایی شده ارزش و جالب اینجا بود که نمیدانستم ایشون هم طرف دارن، وقتی خودش اینجوریخ، ببین طرفداراش چه بچه های گلی هستن؟؟؟!!!!!!ه

اگر آقای مشایی محترم برای ما ارزش نخبه ی سیاسی تلقی شود، خاک بر سر من

علی said...

خود همین مشایی که بیشتر از هرکسی به دبن و ایمان ما مسلمان ها بی احترامی کرده تازه جدیدا مسلمان ه ا را ول کرده گیر داده به دین های دیگه.واقعا خنده داره،حالا واقعا منظورشون از نخبه سیاسی مشایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

رضا ... سعی کن از اینها فاصله بگیری ... اصلا ارزشش را ندارن که بخاطرشون خودت را آزار بدی ...

آقا رضا ...
کاری نکن که فردا اسمت را بندازن تو دهنشون و هرچی میخوان درباره ات بگن ... پا روی دمشون نذار
فقط براشون دعا کن
همین

مواظب خودت باش

هومن said...

خبر بسيار گستاخانه و خالي از ادب بود
بيجا مي كنند پول حكومت اسلامي را مي خورند و اينهمه طرفداران بي ادب دارند، كجا پيروي پيغمبري اند كه براي مكارم اخلاق مبعوث شد؟
من هم موافقم كه پا روي رم اينها نبايد گذاشت اما مسئله مرزهاي روز افزون دم اينهاست
همه بايد كار خودمان را انجام بدهيم اما اميدوارم روزي محافظه كاري بي غيرتي نشود

SASAN D said...

faghat adam ehsase khafegi mikone az een nokhbehaye ajibe een 2oran!

مشایی said...

رضا جون حرص نخور واسه پوستت خوب نیست

جمارام said...

ادب مرد به ز دولت اوست

alirezazzz said...

رضا خان شما کار خودت رو بکن و به این بی سواد های تازه به دوران رسیده کاری نداشته باش...
اینا رفتنین.
هرکی تو دل مردم موند میمونه!

طوفان said...

وای کلی خندیدم . جک سال : مشایی نخبه سیاسی است !!!

بـــیـــمــار روانــی said...

آخه رضا جان
رشید پور جان
شما که میدونی ما ایرانیا معروفیم به IQ بالا بودن
البته من همیشه گفتم این حرفا شایعست ولی خب...
اینارو گفتم تا دیگه از این سوال های ساده نپرسی, آخه آخه شک ندارم اگه این سوال رو از حسین کوچولو پسر همسایه مون هم بپرسی میگه ایران در دولت ایشان...
امیدوارم اگر باز هم خواستی تو این بلاگ سوالی چیزی بپرسی از این سوالت سخت تر باشه

ساسان said...

جناب رشید پور عزیز اگه مشایی نخبه هستش اون یکی رئیس جمهور شرمنده شما دلقک هستید بنده هم گاوم..

Anonymous said...

اقای رشید پور سلام کاش همچنان نظراتو به صورت ازاد میزاشتی اگه کسی بی ادبه شخصیت خودشه ولی چرا برای عده کمی متاسفانه بی فرهنگ این کارو کردی من اولش شیفته گذاشتن نظرات بدون سانسور شدم که در این جامعه بسته نعمتیه و باعث خوشحالیم شده بود ولی این چند روزه حسابی خورده به برجکم ازت میخوام به خاطر سردی زمستون بهارو از ما نگیری

Anonymous said...

اقای رشید پور عزیز متاسفانه ایرانی داره از دست میره از وقتی دین ملاک برتری ادمها تو جامعه شده نه انسانیتشون این اتفاق برای ما افتاده و همه با اندک استفاده ابزاری از دین راه خودشونو باز میکنن به سایت مشاعی سری زدم افسوس که حتی به مقام رهبری هم رحم نکردهاند و تا توانسته اند از ایشان استفاده ابزاری کردهاند برای مقاصد دنیوی نمیدونم واقعا جواب پروردگارو چی میدیم وقتی خلقتشو درک نکردیم و وقتی ازدین به عنوان راه باید استفاده میکردیم به بدترین شکل اونو فدای مقاصدمون کردیم

Anonymous said...

حق با توئه، انگشت شمارن کشورهایی با این ادبیات سیاسی. اما یادت باشه اینها متعلق به فرهنگی هستن که موبایل و دستگاه ویدئو و امثال اینا رو به خودی خود عامل گناه میدونن. احتمالا شومن هم با همون مقیاس معنی خیلی سخیفی داره از نظر این آقا!

Anonymous said...

آقای رشیدپور
واقعا کارهای شما قابل ستایش هست فقط خواهش می کنم در کنار انتقاداتتون کمی هم مراقب باشید.مطمئنا ما دوست نداریم قدرتمندان فعلی به شما و خانوادتون آسیب برسونن.
به امید آزادی

Neemaa said...

آقا رضا بیخیال!