Friday, March 12, 2010

نتایج نظرسنجی هفته ی قبل


آخرین نظرسنجی این وبلاگ با استقبال نسبتا مناسب مخاطبین ارزشمند روبرو شد و نتایج جالبی به دست آمد . هزار و نهصد و هفت شرکت کننده محبوب ترین هنرمند ها را به این ترتیب رتبه بندی کردند

اول - استاد شجریان ..... 506 رای دوم - عادل فردوسی پور ..... 384 رای سوم - مهران مدیری ..... 230 رای

چهارم - پرویزپرستویی ..... 152 رای پنجم - محسن چاوشی ..... 127 رای ششم - شهاب حسینی ..... 102 رای

هفتم - محمد رضا گلزار ..... 63 رای هشتم - حامد بهداد ..... 55 رای نهم - محسن نامجو ..... 50 رای

دهم - فرزاد حسنی ..... 40 رای یازدهم - رضا کیانیان ..... 31 رای دوازدهم - علی پروین ..... 24 رای

سیزدهم - الناز شاکردوست ..... 23 رای چهاردهم - هدیه تهرانی ..... 21 رای پانزدهم - بهرام رادان ..... 15 رای

شانزدهم - رضا صادقی ..... 13 رای هفدهم - محمد رضا فروتن ..... 10 رای هجدهم - نیکی کریمی و مهناز افشار ..... 8 رای

نوزدهم - بنیامین ..... 5 رای 59 نفر هم گزینه ی دیگران را انتخاب کردند


لازم به ذکر است که هر کاربر محترم تنها یکبار از طریق رایانه ی شخصی می تواند در این نظر سنجی ها شرکت کند . همچنین بدیهی است که این نظرسنجی بدون رعایت استاندارد های لازم صورت گرفته و نتایج آن قابل استناد پژوهشی نبوده و صرفا محمل مناسبی جهت تحلیل های نسبی شما عزیزان در بخش نظرات خواهد بود . از اعتماد و مشارکت شما سپاسگزارم

22 comments:

دختری در مزرعه said...

این نظرسنجی فعلی چرا درست کار نمیکنه؟ من هرچی گزینه "بله" رو می زنم عمل نمیکنه
:((:((

Anonymous said...

زنده باد رشید پور که از وقتی وبلاگ زده عاشفش شدم.م-ر

زهره said...

با سلام وشب بخير
من امروز اولين روزي هست كه به وبلاگتون اومدم نميدونم چرا ولي مطالبتون برام اونقدر جذابيت داشت كه تا الان كه ساعت 3:35 شبه نشستم و همشو خوندم ...اميدوارم اين صداقتي كه در كلامتون ميبينم واقعي باشه و بعدا توذوقمون نخوره گرچه ما به اين تو ذوق خوردناعادت داريم...
يك سوالم داشتم اينكه شما كلا جواب هيچ كدام از كامنت هارو نميدين؟ اگه نميدين چرا نميدين بدين خيلي بهتره;))
ممنون از مطالب جالبتون اميدوارم بعضي جاهاشم كه كمي رنگه زردي به خودش گرفته بر طرف بشه و يك دست باشين...

پریزاد said...

این نظر سنجی به طرز غمناکی بیرحمانه بود . یعنی شما اگر خودتان بودید کدام ر ا انتخاب می کردید ؟ رادان یا مدیری ؟ نامجو یا چاووشی ؟ تهرانی یا افشار ؟ پرستویی یا فروتن ؟ و یا ... ؟ گزینش خیلی سختی بود . و خب نتایج جالب بودند . دلم امسال مهران مدیری و مرد سه هزار چهر می خواهد و یک انصاری جدید که انگار هیچ خبری نیست ازشان . انگار قرار است واقعا امسال را اشتباهی نبینیم ... افسوس
...

sahar said...

Man be Mehran Modiri ray dadam ba inke delam mikhast be hamed behdad, Parviz Parastouyi, va Mohsen Chavoshi ham ray midadam :D

Anonymous said...

با عرض سلام
من الان جواب نظر سنجی رو دیدم.خیلی عالیه
من خودم به پرویز پروستویی رای دادم بعد چون عاشق مهران مدیری هم هستم میخواستم به ایشون هم رای بدم اما نمیشد یه نفر دیگه هم که میخواستم به ایشون هم رای بدم اما متاسفانه اسمشون تو لیست نبود
آقای رشید پور ممنون از این نظر سنجی جالب
راستی من اصلا اهل فوتبال نیستم اما....(آقای فردوسی پور همیشه اصل بی طرفیو توی برنامه نود رعایت میکنه)
راستی آقای رشید پور چرا شما هیچ وقت جواب کامنت هارو نمیدید.پس آدمهایی مثل من چه طوری با شما درددل کنن وحرف بزنن
مثلا من یه سوال داشتم (اینکه شما متولد چه ماهی هستید)ممنون
آروزمند آرزوهای شما
سنا

Anonymous said...

آقاي رشيدپور
تا اونجايي كه من ميدونم ،شما از راديو كار اجراتونو شروع كردين.يعني با صداتون وارد اين كار شدين.اما برام سواله كه چرا اصلا"‌به اين پيشينه ئ هنرمندانه و خدادادي اهميت نميدين؟نميگم برگردين به راديو.اونش به من مربوط نيست.ولي چند وقته كه برام سواله كه چرا شما به پيشكسوتها و قديميهاي اجرا هيچ كاري ندارين و همهش از بازيگرا حرف ميزنين؟ ببخشيدا،ولي اين وبلاگ بهش نمياد كه وبلاگ آدمي باشه كه محبوبيتشو از اجرا داره.انگار كه وبلاگ يه جوجه خبرنگاره كه عشق بازيگرا و شهرت سينمايي و نشست و برخاست با اونا رو داره.جدي ميگم.نميدونم چرا شما از قديميهاي حرفه ئ خودتون هيچي نميگين و كاري اونجا ندارين و همش از خاطراتتون با بازيگرا ميگين اونم يه آدمايي كه به خاطر بازيشون ارزشي ندارن.يعني بازيگراي درست و حسابي نيستن(بجز استاد انتظامي و رضا كيانيان و احيانا" اگه كسي رو يادم رفته).ولي اين وبلگ درخور آدمي كه كار به اون سختي كرده و مجري برنامه هاي زنده بوده و با صداش وارد اين كار شده ،‌نيست.منظورم اينه كه به نظر مياد شما ميخواين خودتونو بالا ببرين بوسيله ئ مراوده با بازيگرا.ولي اين بازيگرا خيلي هم دلشون بخواد كه مجري هاي كاربلد تحويلشون بگيرن.شما چرا به قديميهاي حرفه ئ خودتون و كاربلدهاي اون حرفه بين مجريها و گوينده ها نميچسبين و از اونا نميگين؟در حقيقت لول كاري شما در بين اونهاست نه در بين بازيگرا و خاطره با اين جوونهاي بازيگر.شما يه مجري قدر هستيد و اگه هم بخواين با قشر بازيگر مراوده داشته باشيد بايد با هم رتبه هاي خودتون و بازيگراي قدر بگردين نه اينكه هي خاطره از اين دختر و پسرا بنويسين كه خودشونم نميدونن بازي يعني چي.چرا قدر شغل خودتونو نميدونين و از خاطرات در همون زمينه نميگين كه 4تا علاقمند به كار شما،چيزي ياد بگيرن؟به هرحال كه ايم وبلاگ براي يه مجري خوب خيلي چيپه.شايد باعث افتخار شيلا خداداد و الناز شاكردوست و ...باشه ولي براي شما سطح پايينه.كلاس شخصي شما رو نميدونم ولي كلاس كاريتون كه بالاتر از اين حرفاست

زهره said...

سلام
امكانش هست كه آدرسه ايميلتونو تو وبلاگ بذارين؟ اخه من يه سوال مي خواستم ازتون بپرسم كه در واقع يه جور مشورته شما كه اينجا جواب كامنتارو نميدين پس ميشه آدرس ميلتونو بدين كه به ميلتون بزنيم؟؟

Anonymous said...

aghay rashid pour aziz az babate zahamateton ba tamame mashgholiyat ha va sakhtihaye rah vaghean mamnonam omidvaram hamishe shad va piroz bashid neveshtehatono kheyliiiii dost daram.moonica

Anonymous said...

سلطان چاوشی عشقه دیوونشم

mohammad said...

aghaie neghabdar:Dlotfan khaterati az bahramo shahab benevisin baramoon

اميدوار ايراني said...

سلام، خداقوت، از همكاران شما در مركز اصفهان هستم، ممنون كه پشت پرده ها را منتشر مي كنين، خيلي خوبه به اين دليل كه مخاطبان برنامه هاي شما متوجه مي شوند كه خيلي پيش داوري ها و اظهار نظرها خيالي بيش نيست، متاسفانه مردم درباره افرادي كه در رسانه ها كار مي كنند، خيالبافي هايي مي كنند كه سر از ناكجا آباد در مي آورد. درخواستي داشتم، لطفا امكان ار اس اس وبلاگتون رو فعال كنين تا بتونيم از طريق گوگل ريدر هم شما رو همراهي كنيم. با احترام - م م علوي

افسانه said...

شجریان؟؟؟؟؟؟ محبوبترین؟؟ جالبه.. من که به مهران مدیری رای دادم و شک هم ندارم که ایشون محبوبترین هستن

ققنوس said...

از اینکه محسن چاوشی اولین خوانندهی پاپ ایران شد خوشحالم - خوشحالم که پنجمین چهره ی محبوب بود
آقای رشید پور میخواهم خواهشی کنم که انتظار دارم هر جهت رسیدن به آن تلاش کنید.
1-اگر با محسن چاوشی مصاحبه کردی حتما نتیجه ی این نظر سنجی رو به ایشون بگو
2- لطفا با محسن چاوشی مثل محسن یگانه تو تلویزیون یه برنامه ی زنده داشته باش- دوست دارم که محسن چاوشی هم بتونه تو تلویزیون یه اجرای زنده داشته باشه - چون اون الان دوتا آلبوم مجا داره
3- اینهایی که گفتم در سایه ی حضور شما در برنامه ای مانند شب شیشه ای یا مثلث شیشه ای میسر خواهد شد
امیدوارم که هر چه زودتر شما رو در قاب شیشه ای جادویی ببینم
موفق باشید
در پناه خدای منان

آتنا said...

سلام آقای رشید پور امیدوارم حالتون خوب باشه به نظر من شما بهترین ومستعدترین وبی نظیر ترین مجری ایرانی هستید از اینکه هموطن شما هستم خیلی خوشحالم آقای رشید پور عزیز برنامه زنده رود مجددا از سیمای اصفهان پخش میشه ولی جای خالی شما به شدت احساس میشه باور کنید که زنده رود بدون وجود نازنین شما زنده رود نیست وهیچ جذابیتی نداره خیلی دلم می خواد که به زنده رود برگردید واینکه ازتون خواهش می کنم آدرس ایمیل خودتون رو در وبلاگ قرار بدهید

با تشکر وآرزوی موفقیت وسلامتی برای شما

وخانواده محترمتون و دخترتون هلنای دوست دوست داشتنی
یکی از هواداران مهران مدیری

arezu .h said...

nazarsanjie kheli jaleb va sakhti boodesh,be nazare man ghashangish va jazabiyatesh ham be hamin sakhtish bood age gharar bashe ke joori bashe ke yeki 2 nafar vaghean maroof inja bashan ke kheli rahat hame be hamoona ray midan niaz be fekr ham nadare,vali in nazar sanjiye shoma ye joori bood ke adam majboor bood fekr kone ,kheli jazab boodesh,dastetoon dard nakone aghaye rashidpour,vali kash khodetoon ham yeki az gozineha mishoodin ke vaghean jazabtarin mishod,pirooz bashid,.....arezu haghpanah

Anonymous said...

سلام اقای رشیدپور
ازتون یه سوال داشتم که ممنون میشم جواب بدید
اون روزهایی که برنامه شب شیشه ای رو اجرا میکردید و اسم بیشترین میهمان های درخواستی رو میخوندید اسم محسن چاوشی هر شب تکرار میشد تو لیست و میخوندید اسمشو ولی شبی که بهرام رادان مهمان برنامتون بود تو قسمتی که مراسم بعد از جایزه گرفتنش تو جشنواره پخش کردید اون قسمتی که از محسن چاوشی تشکر کرد رو حذف کردید میتونم دلیلش بپرسم ازتون ؟

Anonymous said...

سلام
يه سئوال ... توي اين پست نوشتيد محبوب ترين هنرمند ها ... سئوالم اينه كه مثلا اقايان بسيار محترمي مثل علي پروين و يا عادل فردوسي پور و ... هنرشون چيه ؟ تا اونجايي كه من ميدونم واژه ي (( هنرمند ))‌تعريف ويژه و خاصي داره كه شايد اگه كمي براي اين واژه حرمت قائل باشيم بهتر باشه ... گرچه هر دوي اين عزيزان براي من بسيار محترم هستند ...
بهتر نبود به جاي اطلاق اين واژه براي نظر سنجي تون از يه واژه ديگه استقاده ميكرديد ...
با تشكر ...
زيباي پنهان (م.ص ) موفق و مويد باشيد

ققنوس said...

دوست گرامی(م.ص)
من اصلا قصد توهین به کسی را نداشتم که گفتم هنر مند
تا جایی که من میدانم هنر مند به کسی میگویند که قابلیتهایی را دارا باشد که مردم عادی از آن قابلیتها عاجز باشند
مطلب بعدی چرا خود خانمها در تلویزیون میگویند مثلا: هنر قلاب بافی - هنر ملیله دوزی - و یا هنر آشپزی
خب چرا فوتبال هنر نباشد؟
واقعا همون علی پروین روزی در زمین فوتبال هنر نمایی نمی کرد؟
مگر عادل فردوسی پور عضو تیم هنرمندان نبود؟
احتمالا شما منظورتون از هنر همون شش و یا هفت هنر میباشد که باید به عرضتان برسانم مگر در مراسم خواستگاری نمیگویند که عروس خانم از هر انگشتشان یک هنر میبارد؟ پس میبینیم که تعداد هنر بیشتر از هفت عدد شد چون انگشتان در دست یک انسان به ده عدد میرسد. البته ممکن است که عروس خانم تعداد هفت عدد انگشت داشته باشند که ان معقوله ای جداگانه میباشد
برادر گرامی آقای رشید پور لطفا این کامنت را نمایش دهید
سعی کردم با لحنی دوستانه و شبه طنز بیان کنم
موفق باشید

Anonymous said...

نظر سنجیه محب.ب ترینا بدونه شادمهر؟؟؟؟

شهریار said...

و اگه محبوب ترین شخصیت بود... امروز همه میدونیم که جواب چی بود. حتی اگه گزینش نبود

من said...

خیلی معذرت میخوام

با سعی در احترام گذاشتن به شعور مخاطبین.. کی به محمدرضا گلزار به عنوان یه هنرمند رای داده؟!!!