Friday, March 19, 2010

باز هم نود


یادم می آید زمانی که سردبیر روزنامه ی فرهنگ بودم مطلبی در باره ی برنامه ی نود نوشتم . عنوان مطلب شب جنجالی استودیو چهارده بود که هنوز لینک های آن در اینترنت وجود دارد . عادل فردوسی پور با ذکاوت و هوشمندی توانسته برنامه ی پر حاشیه ای را سالها روی آنتن نگاه دارد . مهم تر از آن اعتمادی است که مردم به این برنامه ی تلویزیونی دارند . نظرسنجی های مختلف این موضوع را ثابت می کند . در همین وبلاگ ناچیز هم هزار و چهارصد و چهل نفر به سوال من پاسخ دادند


هزار و هشتاد و هشت نفر به بی طرفی عادل فردوسی پور اعتقاد دارند

سیصد و پنجاه و دو نفر هم برعکس فکر می کنند



جلب اعتماد هفتاد و پنج درصد از مردم سرمایه ی کمی نیست . به عادل فردوسی پور از این بابت تبریک می گویم و امیدوارم روزی فرا برسد که بتوان برنامه های مشابه نود در سایر زمینه های مورد توجه مردم هم تولید کرد

19 comments:

arezu .h said...

aghaye rashidpour man taghriban hamishe hame karam ro mizaram vase daghighe navad be joz commente in dafe ke dar morede barname 90 hast va man tooye daghighe aval comment dadam va kheli khoshalam az in babat va kheli baram jaleb boodesh ,aghaye rashid pour age ye nazar sanji vase shoma va barnamehaye ghashangetoon gozashte beshe doostarane barname haye shoma az marze 75 darsad ham balatare ,emrooz vaghti barname zende rood ro didam kheli ghose khordam va hamash jaye khali shoma ro mididam,enshalah dar sale jadid dobare be zende rood bargardin,man ke delam kheli roshane va enshhalah ke hamintor mishe,nazar sanjie kheli jalebi bood,bazam az in nazar sanjihaye jazab bezarin ,ye donya sepassssss aghaye rashid pour,khoda hefzetoon kone ,arezu haghpanah

Anonymous said...

engar rast migan ke honarmandaie sinama o televizion khab nadaran!!!!!! baba s@t 4 sobe. rezaaaaaaaa .... (hamide sabegh!) boro bekhab!

پریزاد said...

مبارکشان باشد ... هم بهار و هم اینهمه محبوبیت ... ولی آقای رشید پور " همیشه " رای ِ اکثریت ٬ دلیل قطعی و موجهی برای قضاوت و در نهایت اثبات حقانیت نیست
...

ستاره said...

سلام
من هم شما و هم برنامه هاتون رو دوست دارم و هميشه منتظر ديدن برنامه هاي شما ميمونم
و
چون كوچكترم نميتونم نصيحت كنم اما در قالب يه توصيه و پيشنهاد
خواهش ميكنم جو گير نشيد و با آرامش و تامل و با گذشت به مسائل نگاه كنيد،با ديد باز و بي طرف
و
وارد مباحث سياسي نشيد اصلا،اصلاو
اميدوارم بعد از يه مدت نويسندگي،به زودي در رسانه ي ملي كشورمون ببينيمتون

در مورد پست بهار هر چند كه يه درد دل ساده بود و ما هم سعي ميكنيم شما رو درك كنيم ولي
مومن غمهاش رو در دلش نگه ميداره و شاديهاش رو ابراز ميكنه
حضرت علي(ع)،راستي من اين جمله اي كه اول شب شيشه اي ميگفتين رو خيلي دوست داشتم(از آن زمان كه دانسته ام ميان مردمي،به هر كه ميرسم سلام ميكنم
دوستون داريم،قدر خودتون رو بدونيد مجري با اخلاق
سال نو مبارك!دعاتون ميكنيم و محتاج دعاتون هستيم
با آرزوي سلامتي و عاقبت بخيري

setareh said...

aghaye rashidpour lotfan yek nazarsanjii ham dar moredeh khodetooon bezariiiin ke darsad mahboobiat shoma ro ham dar mian mardom bebinim,man motmaenam az 80 darsad bishtar misheh.vali jedan yek nazarsanjii dar moredeh khodetoon bezarin,merccccc.

هموطن آذری ساکن خارج از کشور said...

از چند خط مختصر و مفیدتون لذت می برم. هنوز هم بعد از مدتها یادآوری شبی که خانم هانیه تفرشی در شبکه تهران میهمان برنامه شما بود و آن سبک تصویربرداری حیرت انگیز همکاران شما(که طبیعتا" ریشه در سیاستهای سازمان داشت)، آزار دهنده است. امیدوارم روزی برسه که رسانه درایران بتونه تمام قابلیت های شما و خبرگانی همچون شمارو به کار بگیره

سمیرا حسینی نژاد said...

به نام خدا

سلام عمو رضا رشیدپور

من واقعا برنانه ی نود و دوست دارم . اصلا برنامه

ی نود بدون عادل فردوسی پور جذابیتی نداره.مثل

این می مونه که رضا رشیدپور تو تی وی نباشه یا

وب نداشته باشه .یعنی می شه نباشه ؟!!!!

دعای تحیویل سال و که خوندی برای ما هم دعا کن

ببخشین که اینقدر راحت حرف می زنم . آخه مگه می

شه آدم با عمو رضا رشیدپور راحت نباشه .

موفق باشید در پناه خداوند خدا

خداوندا قلبهایمان را تاریک و تباه نکن بعد از

آنکه هدایت فرمودی آمین

آدرس وبلاگم

samira6797.blogfa.com

Jamal said...

سلام رضا جون
چطوری؟ پس کجایی؟ چرا دیگه اصفهان نمیای؟
جون خودم خویشو انداختن تو زنده رود من که اصلا با مجری جدید حال نمی کنم
چرا خودت نمیای دیگه؟
راستی پیشاپیش عیدت مبارک
جواب رو هم اگه میشه برام کامنت بذار که دیگه اینجا گیج نشم بین نظرات
دمت گرم

hami said...

با سلام
بله به نظرم آقای فردوسی پور اصل بی طرفی را به خوبی رعایت می کند
نظرسنجی خوبی بود.
با تشکر از شما آقای رشیدپور

ناشناس آشنا said...

سلام
فکر کردم دیگه مطلب نمیذاری! دمت گرم
اما در مورد عادل
آنکه دریا میرود نهراسد از طوفان
خود طوفان زده است
باقی بقایت

ناشناس آشناس said...

راستی آقا رضا
اگه تا لحظه تحویل سال هم مطلب بذاری ما هستیم

باقی بقایت

بتول said...

سلام

سال نو مبارک

چهار دعای برتر لحظه تحویل سال
اول دعا برای ظهور آن بی مثال
دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال
سوم رسیدن ما به قله های کمال
چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال

دختری در مزرعه said...

به نظر من عادل هم صادقه هم رکه و هم آگاهه
من هم بهش تبریک میگم..
البته شیطنت های خاص خودش رو هم داره
که این شیطنت ها برنامه اش رو جذاب میکنه..
ولی من به عنوان برترین مجری ورزشی قبولش دارم

عید و سال نو رو هم به شما تبریک میگم..

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن .. بشادی رخ گل ؛ بیخ غم ز دل بر کن

jamal said...

سلام
عیدت مبارک
من منتظر جوابم پس چرا جواب نمی دی؟
راستی برای نوروز برنامه ای برای شبکه های سراسری ندارید؟
بازهم منتظرم
خدانگهدار

rahgozar said...

سلام
باز هم سوژه تکراری 90 ؟؟؟

Anonymous said...

رضای عزیزم مخاطب اینترنتی را "مردم"فرض نکن.
تو با هوشی که داری باید بدانی مردم این مملکت چند درصدشان پای اینترنت نشینند.البته که درباره فردوسی پور این نظرسنجی اینترنتی وبلاگت درست به نظر می رسد و شاید باور عمومی بیش از این هم باشد اما کلا به نظرسنجی های اینترنتی نباید زیاد دل بست.
مثلا من درباره سبزه که گذاشتی در نظرسنجی ات حرف دارم.
قربانت
یکی که دوستت دارد

zahra said...

از اون جایی که شما در شمارش آرائ این نظر سنجی از روش اونلاین استفاده کردید من یکی که از بیخ با این نتایج مشکل دارم
:))
حاشیه:هیچ کس انتظار تایید کردن این نظر توسط شما رو نداره ... حتی من دوست عزیز

Anonymous said...

فقط عادل میگن اسم هر کس متناسب با شخصیتشه عادل خیلی عادله واقعا مردم رو دوست داره و اصلا پر حاشیه نیست راستی چرا لباس های احسان علیخانی و محمد سلوکی مثل هم بود ؟ خیلی جالبه ها احسان علیخانی خیلی بی شخصیته چون اولا به یه دختره در برنامه زنده تلویزیونی اونهم شبکه دولتی که مال مردمه نه بابای اون گفت شما قصد ازدواج ندارید بعدشم با لودگی تمام گفت منتظر نباشید یکی با اسب سفید بیاد با موتور سفید هم آمد برید واقعا که اینم دولت جمهوری اسلامی اینم مردم مسلمان خدایا من از دست این نا مسلمونا به چه دینی پناه ببرم آقای رشید پور من به محض اینکه بورسم بیاد از این کشور میرم تا یه مهندس الکترونیک خوب رو این کشور از دست بده از خودم تعریف نمی کنم آقای رشید پور ولی به این بی احترامی به دختر های یه کشور مسلمان نیست بعد مدت ها شب سال تحویل یه برنامه نگاه کردم اونهم سرشار از توهین من شما رو از اون موقعی میشناسم که برای درس خوندن بیدار میشدم و بعد از اینکه برنامه شما رو میدیدم راهی مدرسه میشدم آقای رشید پور این بی حرمتی به دخترای مسلمون یه کشور مسلمون نیست این آقای علیخانی فک کرده چه خبره مگه رسانه ی ملی ارث باباشه

Anonymous said...

on chizi ke mano paye barnameye navad negah midare ba inke man alagheye chandani be footbal nadaram serahate kalame aghaye ferdosipour inke az dorogh goftan masoline footbal enteghad mikonee va mesle yek pedare delesh behale varzeshe in mamlekat misozee agar in chandin barname tv mese inshon dar hameye zaminehaa dashtim moshkelat kamtar az alan bod