Sunday, March 14, 2010

یک اتفاق خنده دار





عصر امروز در دفتر کارم نشسته بودم و موسیقی گوش می کردم . اثر مادر ساخته ی یانی همیشه برایم جذاب است . در همان حال تلفن همراهم زنگ زد . تا صدای موسیقی را کم کنم و گوشی را بردارم کسی روی پیام گیر حرف زد .... حسن پور شیرازی بود . او همه را عمو خطاب می کند ! ....... سلام عمو .. چطوری ؟ .. چه خبر ؟ ... آقا جان اون کاری که گفتم رو حتما فردا انجام بده .. اگه یادت بره همه چی نابود می شه ها .. جون من یادت نره .. فدات شم .. تونستی بزنگ .. یا علی .. تعجب کردم . خیلی وقت بود که عمو حسن را ندیده بودم . آخرین بار روی اسکله ی تفریحی کیش تا صبح چایی خوردیم و بیدار ماندیم تا طلوع آفتاب را ببینیم . چه کار مهمی باید انجام می دادم که عمو حسن می گفت ؟ به تلفن همراهش زنگ زدم . بم بود . سر کار احمد رضا درویش . نزدیک بیست دقیقه مثل مسلسل احوالپرسی کردیم . همیشه حرف زدن با او روحیه بخش است . بعد از نیم ساعت پرسیدم که عمو حسن منظورت از این پیام تلفنی چی بود ؟ پرسید کدام پیام ؟! توضیح دادم . پنج دقیقه ی تمام می خندید . من هم خنده ام گرفت . گفتم ... جون من اذیت نکن ... منظورت چی بود؟ .... گفت ... هیچی بابا ... گاف دادم .... می خواستم به داود رشیدی زنگ بزنم اشتباهی شماره ی تورو گرفتم !!! عجب ! ... ما در پیامد یک اشتباه کوچک کلی گپ زدیم و خوشحال شدیم . ظاهرا در این دوره و زمانه همین خوشحالی های کوچک هم اشتباهی اند

46 comments:

gole said...

woooow cheghadr bamazeeeeeeeeeeeeeeeee;))))eyval nemidoonestam inghadr bazigaramoon cool and....

Helia said...

akheiiiiiiiiiiii che bamazehhhhhh,cheghadr khoobeh adam zendegish por az khaterehayeh khoob basheh.....

پریزاد said...

ای وای آقای رشید پور نفرمایید اشتباهی .
بهانه های خوشبختی خیلی ساده اند
آدمیزاد دلخوشی هایش خیلی کوچک است ... خیلی
اگر همین اشتباهی های خوب و خوش نباشند که دیگر بدجوری زندگی غمناک می شود . خیلی جالب بود . البته از این دست اتفاقات خیلی برای من هم پیش آمد . برای همین حسش خیلی خوب در من منتقل شد . دیگر اینکه : همیشه فکر می کردم حسن پورشیرازی طبعا شخصیت بسیار جدی و رسمی دارند ... اما این پستتان این قدر خنده و انرژی داشت که ذهنیتم به کل بامزه شد

Anonymous said...

Hahaaa, It was funny, but the thing i you better start doing that... Just open your mob and call 5 random people everyday! Even if you don't like them. Even if you've got problem with them. Just try it dude... You'll see the happiness... Remember(Everyone will be happy to receive a call from you, like amoo hasan :D)
A.G

Armin Ebrahimi said...

ياني؟

دختری در مزرعه said...

حسن پورشیرازی آدم فوق العاده احساساتی هست. خیلی هم خوب میره تو حس. من که خیلی دوسش دارم.

arezu .h said...

vaghean kheli khatere ba mazei bood aghaye rashidpour,koli khandidam,dastetoon dard nakone,man be in natije residam bayad az hamin shadiyaye koochik ham vase khodum lahzehaye shad ijad konim,hamin shadiyaye kuchik vaghti jam beshan kheli ziyad mishan,aghaye rashidpour shoma inghadr khub va doost dashtani hastin ke hame doostan va hamkaranetoon shoma ro dar zehneshoon daran vase hamin eshtebah mikonan va shoma ro migiran,in az khoob boodane shomast,man khodam vaghti yeki tooye zehnam bashe be har ki mikham zang bezanam eshtebahi shomare oono migiram hala vase shoma ham hamintore be khoda .hamkarane shoma vaghean doostoon daran ke shomaratoono eshtebahi migiran,bazam mamnoonam vase in khatere ghashang ,shad bashin hamishe..... ,arezu haghpanah

نکته دان said...

سلام آقاي رشيد پور
خنده بر هر درد بي درمان دواست
مطمئنا اشتباهي نبوده قسمت بوده در اين دوره زمانه ي خراب کمي بخنديد

نکته دان said...

خوبي گسترش فضاي مجازي اين است که ما ميتوانيم به راحتي با آدمهايي که دوستشان داريم ارتباط برقرار کنيم و از مطالبشان استفاده کنيم
سرت سبز و دلت خوش باد رضا رشيد پور

Anonymous said...

vay....cheee khob.man ham faker mikardem hasen poor shirazi khili adema khoshki bashah ayval ba amoooo hasen fadash basham man....
rasti ya soual:shoma goftid ke amoooo hasen too bem hastash saar kara aghaia ahmad reza darvish misha bagid asma in film chia va ki pakhsh misha
midoni man hamisha paigir karaya amoooo hasen hastam....
mammmnon
rasti baa khataratat khili haaaaal kardem anshalaa movafagh bashi alahi amin
fadaya toooo

فرزین said...

خوشحالم که به همون راحتی که اجرا می کنی، شاید هم روونتر از اون، مینویسی. پیشاپیش عید شما مبارک

Anonymous said...

aghaye rashid poor joone harki doost darin in ahange jadide hichkas ke dar morde havadese akhire ro goosh bedid va nazaretoon ro hatman befarmayid:
http://dl.rapfa8.com/music/Hichkas%20-%20Ye%20Rooze%20Khoob%20Miad.mp3

نسرین said...

سلام آقا رضا احوال شما؟؟
می خواستم بگم به این لجن پراکنی ها اصلا گوش ندین
اینا عادت دارن از این حف های مفت زیاد بزنن از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی است :)
دوست داشتین به منم سر بزنین راستی به عمو حسن خیلی سلام برسونین من خیلی دوستش دارم

سجاد said...

سلام به آقاي رشيدپور دوست داشتني و گل.وبلاگت خيلي باحاله.كلي حال كردم.ممنونم.راستي من از طرفداران پروپا قرص دكتر اصفهاني هستم.از ايشون خبر داريد؟آلبوم جديد؟شب عيد كنسرت در شبكه؟يا...........؟به هر حال كلي باهات حال ميكنيم.چاكريم

بهروز said...

بازم به معرفت اون که اشتباهی زنگ زده! :D

بـــیـــمــار روانــی said...

خوشحالی ها کوچک نیستند.اشتباهی هم نیستند.خیلی زیادن خیلی.ولی اجازه رفتن به سمت انها یا حتا فکر کردن به آنهارا نداریم.

Anonymous said...

سلام . براي اينكه بابت غيبتي كه ازت كرده ام ،مشغول الذمه ات نباشم ، حالا كه وبلاگت هست و ميشود اينجا حرف زد خدمتتان عرض ميكنم كه بنده از مجري هايي چون شما و شهرياري ي سابق ! كه نحوه ي صحبت كردنشان جوري بود يا هست كه انگار سرشار از انرژي هستند و مملكت هم همه جوره عاليه و همه خوش و خندانند و فقط مانده كه مجري هاي تلويزيون هم خوش و سرحال باشند و انرژي و سرخوشي كيلو كيلو ازشان بچكد ،خوشم نمياد !
البته شايد شخصيت اصلي ي شما ايني نباشد كه بهنگام اجرا ديده ميشود اما بهر حال ...
بگذريم . با عذرخواهي حرف دلم را اينجا زدم تا مشغول الذمه ات نباشم كه غيبتت كرده و پشت سرت بدگويي كرده باشم .
البته حالا كه چند سالي گذشته ديگه مثل گذشته اون حس بد رو نسبت به شما و مجري هايي چون شما ندارم . چرا كه احساس ميكنم همگي يه جورايي گرفتاريم . بدبختيم . حالا هر كسي به يه نحوي . اينه كه دارم ياد ميگيرم كه سعي كنم درست يا غلط هيچ قضاوتي راجع به ديگران نكنم تا زير دين قرار نگيرم . هميشه و همه جا كه نميشه مث اينجا حلاليت طلبيد !
كيقباد

Gila said...

تو دوره زمونه ای که آدمهاش اشتباهی هستن ، خوشحالی ها و ناراحتی ها هم اشتباهی هستن

محسن.ذ said...

جذب کردن مخاطب از روش های مختلفی امکان پذیر است و در عین حال کار دشواری ست و از اینکه جنابعالی برای این مهم خود را بعنوان یک منتقد به وضع موجود فرهنگی جامعه نشان میدهید و با نشانه هایی خود را به طیف خاصی نزدیک میکنید به هیچ وجه جذب مخاطب با این روش نا صحیح از مدعی فرهنگ بدور است
با آرزوی موفقیت برای شما دوست با فرهنگ
محسن.ذ

Anonymous said...

در مورد وبلاگ شما خیلی شنیده بودم .فکر نمیکردم اینقدر عالی باشه .درود بر رشیدپورباصداقت

Anonymous said...

aghaie rashidpoor be fekre shekame carbaratoon bashid.mashal enghadr bamaze boodo khandidam del dard gereftam

Anonymous said...

اتفاقا منم تعجب کردم آقای پورشیرازی به شما زنگ زده نگو اشتباهی بوده (اینجا خندست)بالاخره شوخی بود دیگه

نقطه said...

ما هم کلی خوشمان آمد :D:D:D

مرضيه said...

سلام اقاي رشيدپور . خوبيد ؟ من يكي از اون اصفهانيايي هستم كه هر جمعه 9 صبح پاي زنده رود بودم و عاشق اين برنامه بودم .تا اينكه يه روز صبح ................. اخه من نمي دونم اين شريفي نيا به دختراش ياد نداده چه حرفيو كي بزنن ؟ جمعه 2 هفته پيش مثلا زنده رود داشت اون از مجريش اونم از مهموناش حسام نواب صفوي يه قيافه اي گرفته بود انگار زوري اوردنش ؟ راستي چرا جلوي اسم اقاي گلزار نوشتيد غرور ؟ مگه خودتون تو جنگ من و تو و ستاره ها نگفتيد قيافش غلط اندازه و خيلي خاكيه و پسر خوبي هم هست ؟ من يكي از هواداراي اتيشه ي محمدرضا گلزارم اينم ادرس وبلاگمه خوشحال www.golzar-o2.blogfa.comمي شم سر بزنيد

daniweb said...

سلام آقا رضا
مطالب سایتت خیلی سر و صدا کرده منظورمو که می فهمی .امیدوارم قامت وبلاگت استوار باشه همیشه .
من طراح وب هستم خوشحال میشم برات یه سایت مناسب طراحی کنم . بدرود رضاجان
daniweb@gmail.com

فرشته said...

سلام و درود بر آقای رشید پور عزیز. تا بحال نمی دانستم وبلاگ دارید شما. از نوشته های صمیمی و خوبتان ممنونم. مستدام و مانا باشید.

مریم said...

دلم مثلث داغ شیشه ای میخواهد با اجرای شما

هادی صدقی said...

خیلی اتفاقی وبلاگ شمارو پیدا کردم
از طرف یک هموطن
یاشا
هادی صدقی
www.haditak.com

عباس نيكنام said...

آقا رضاي عزيز سلام
من تازه 2 روزه كه وبلاگتون رو پيدا كردم ولي خيلي از سادگي و گيرايي مطالبش خوشم اومده و دوست دارم كه هرروز يك سر به اينجا بيام و حرفها و خاطرات قشنگتون رو بخونم.
با تشكر
عباس نيكنام

حسن تسلیم said...

سلام آقا رضا
میشه بگی چرا از برنامه زنده رود رفتی ؟ مشکلی برات بوجود آوردند؟

حسن said...

آقای رشید پور خیلی نامردی من 2 تا نظر دادم هیچکدومو ثبت نکردی
در ضمن اصلا فحش و کلمه رکیک هم توش نبود.

moji350 said...

برید خدا رو شکر کنید همین شادی های اتفاقی هم نصیب شما میشه
ما که یه 5 سالی میشه خندیدن یادمون رفته

hami said...

سلام.مطلب قشنگی بود.مخصوصا مطلب قبلی شما که در مورد مرحوم خسرو شکیبایی بود.وبلاگ زیبا و خوبی را دارید.

م said...

خيلي دنبال وبلاگتون مي گشتم
عاقبت يافتم
راستي با اجازه لينكتون كردم

Alireza Rad said...

جالبه ها !!! خوبه حالا اسرار محرمانه فاش نکرده !

R8 said...

دروووود بر رضا رشید پور آقا رضا خیلی گلی خیلی سبزی خیلی ماهی خیلی واسه همه ی مهربونیات واسه اشک هات برا روح الامینی ممنون دوست دارم خیلی زیاد عیدتم مبارک

Amir said...

webloge garmi darid
emrooz peidash kardam va hameye posthasho khoondam...
zenderoode esfahano tanha nagzarid ;)
movafagh bashid

hami said...

سلام آقای رشید پور.
امیدورام هر روز موفق تر شوید
خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سری بزنید:
akharin-cheragh.blogfa.com

علی ترفند (allisool) said...

سلام جناب آقای رشید پور...
وبلاگ جالبی دارید و واقعا کار خوبی کرده اید که از بلاگر های فارسی استفاده نکرده اید!
دلیلش را هم شما خودتون بهتر از من می دونید.
به نظر من هیچ چیز عالی نیست ولی من بهترین راه رو انتخاب کردم و مخالف کسی هستم که مخالف آزادی باشه.
من متاسفانه در سیستم فارسی وبلاگ می نویسم و پام گیر کرده! و در نتیجه نمی تونم از حق بنویسم.
خوشحال میشم به وبلاگ بنده حقیر هم سری بزنید...
www.allisool.blogfa.com
allisool@yahoo.com

راستی لطفا نظر من رو تایید کنید

sahar said...

jaleb bood :) vali khob hamin eshtebahe koochik baes shod bad az modatha ba ham salam ahvalporsi konid. hamin khaili khoobe :)

وحيد said...

سلام جناب رشيدپور
چند روز پيش به طور اتفاقي از سايت بالاترين با اينجا اشنا شدم.يه چند تايي از نوشته هاتونو خوندم.خيلي صميمي و خوب بود.

راستي يه شفاف سازي در رابطه با اين زنده رود بكنيد بد نيستا!!!ديوونمون كرده اين مجري جديده(اسمشو يادم رفته)

sana said...

sایول خوبه دیگه بعضی اوقات این اشتباهاا منجر به وقایع باحالی میشه... امیدورام همیشه اشتباههای شیرین کنیم.... موسیو رشید بور جای برنامه ی شماا شیشه ای ها رو میگم خیلی خالیه ... بابا تی وی هیچی نداره واسه نگاه کردن واقعااا خسته کنندست ... هرچند همونم که از شبکه تهران بخش میشد ما از شمال دانلودش میکردیم و میدیدیم خدایی نامردی بود و هست

ساسان.ک said...

سلام...
ااااقای رشید پور تو این زمونه دل خوش سیری چند؟؟؟ ولی چه میشه کرد، زندگانی سیبیست گاز باید زد با پوست..... ولی گویا بعضی ها فقط پوست نصیبشون میشه!!
ساسان.ک

پویان محمدی said...

خوب این خوبه که یه اشتباه باعث یه صحبت روحیه بخش میشه
ماهم می تونیم اشتباهی پیام بزاریم واسه کسایی که خیلی وقته از حاشون احوال نمی پرسیم

Memorialist said...

:D
برای منم از این اتفاقا خیلی افتاده !
شاید این اتفاقا بتونه رابطه خاک خورده و اس ام اس ی ما رو تازه کنه !

بر عکس said...

یعنی تا صبح فقط چایی خوردید ... اون هم رو اسکله ی ت ....فلان

یه دوستی دارم همیشه می گه:
اگر می خوای سیگاری نشی نه باید زیاد چای بخوری و نه زیر بارون بری ... چون بعد از این دو مورد خیلی می چسبه
:))